نکونام : با نتیجه خوب می توانم سرمربی اوساسونا شوم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان : امیدوارم اتفاقات خوب در فوتبال ایران رقم بخورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، جواد نکونام ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت‌ : اگر خوب کار کنم و خوب نتیجه بگیرم قطعا روزی می توانم مربی اوساسونا بشوم و آنجا مربیگری کنم و بقیه اش به کار و تلاش خودم دارد. ما مربی داشتیم که اهل کشور لهستان بود، در اوساسونا بازی کرده بود و بازیکن خوبی هم بود و بعدها مربی این تیم شد. آنجا مردم فقط به نتیجه کار دارند. تیمشان را دوست دارند و می خواهند موفق باشد و حمایتش می کنند.

مدرک پرولایسنسم

وی ادامه داد : من هشت سال آنجا بودم اما فقط به این توجه نمی کنند، اخلاق، رفتار و کیفیت کار و ارتباط با مردم تاثیر دارد. من تمام مدارکم را در ایران گرفتم و در اسپانیا هم در سال 2010 زمانی که بازی می کردم دو تا مدرک گرفتم. اگر کرونا نبود قطعا پرولایسنسم را گرفته بودم به هرحال مدرک را می توان در عرض چند ماه گرفت و مهم کیفیت کار است. درباره انتقال از بازیگری به مربیگری باید بگویم خیلی از بازیکنان در زمین هم رهبر و فرمانده و مربی هستند. زمانی که در پاس بازی می کردم این اتفاق برای من افتاده بود.

اتفاقات خوب فوتبال ایران

او افزود : من تمام تمرینات تیم اوساسونا را دارم و سعی کردم حرف های مربی را یادداشت کنم. مربیگری از نظر من این است. آرزو می کنم نسل جدید بیایند وقت بگذارند و زحمت بکشند و اتفاق های خوب را برای فوتبال ایران رقم بزنند. نه فقط جوان ها پیشکسوت های عزیزی که الان کار می کنند آن ها قطعا به فوتبال کمک کرده اند و هنوز دارند این کار را انجام می دهند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: واکنش آذری به خبر احتمال همکاری اوساسونا با نکونام