نکونام: دوست داریم آخر این قصه برایمان شیرین باشد

مطمئنا در بازی‌های باقی‌مانده نیز کنارمان خواهد بود. فقط خدا کند شرمنده‌شان نشویم.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوبتال استقلال تهران گفت: وضعیت تیم خوب است و تمرینات‌مان را منظم برگزار می‌کنیم. سه بازی بسیار حساس و مهم داریم که تکلیف یک فصل تلاش‌مان را مشخص می‌کند. دوست داریم آخر این قصه برایمان شیرین باشد چون سختی‌های زیادی کشیدیم ولی تا اینجا هم تیم عالی کار کرده و از تک تک بازیکنان و اعضای تیم تشکر می‌کنم.

وی افزود: بارها گفتم، الان هم می‌گویم. بچه‌ها بالاتر از توان خود ظاهر شدند. در نقل و انتقالات تابستانی با تیم‌هایی که بسته شد، همه تصور می‌کردند استقلال بالاتر از جایگاه سوم نیاید ولی تیم بزرگی‌اش را نشان داد و ثابت کرد فقط پول و خرید ستاره، تعیین کننده نیست، بلکه مهم است شما یک تیم باشید که خدا را شکر استقلال امسال یک تیم بود. هوادار ما هم در فصل جاری بزرگی‌اش را نشان داد.

نکونام گفت: امسال طرفداران استقلال همه جوره ما را شرمنده کردند و اگر بخواهم حرف دلم را بزنم، می‌گویم آنها برنده واقعی هستند. امسال در هیچ برهه‌ای ما را تنها نگذاشتند. حرف نزدند، عمل کردند. من خیلی چیزها از آنها یاد گرفتم. به همه درس معرفت دادند. مطمئنا در بازی‌های باقی‌مانده نیز کنارمان خواهد بود. فقط خدا کند شرمنده‌شان نشویم.