نکونام: شناخت خوب و کاملی نسبت به استقلال داریم

سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: شناخت خوب و کاملی نسبت به استقلال داریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نکونام گفت: می‌دانیم با تیم صدر جدول بازی داریم، استقلال امسال شرایط خوبی دارد و فوتبال متفاوتی بازی می‌کند. خرید های خارجی‌شان خیلی به تیمشان کمک کرده‌اند و در خط حمله تیم پرقدرتی شده‌اند.

شناخت کافی از این تیم داریم و با هر شیوه و هر سیستمی که بازی کنند، شناخت خوبی داریم و بازی هایشان را خوب دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم. با توجه به میانگین قدی که دارند در بازی مستقیم خیلی تبحر دارند. سال گذشته بیشتر سعی می‌کردند از عقب زمین فوتبال بازی کنند و الان بازی‌شان بیشتر مستقیم است و حتی دفع توپ هایشان هم بلند است که بتوانند از قد فوروارد نوکشان استفاده کنند.

وی افزود: در ضربات ایستگاهی با توجه به حضور بازیکنان بلند قدی که دارند سعی می‌کنند خوب استفاده کنند که در آن زمینه پیشرفت داشتند. در ضربات ایستگاهی با برنامه هستند، خوب عمل می‌کنند و اکثر بازی‌شان روی بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی است که نسبت به پارسال این تغییرات را انجام داده‌اند.

متاسفانه آخر تمرین امروز مچ پای احمد جبوری درد گرفت و تصمیم گرفتیم که به او استراحت بدهیم تا شرایطش خوب شود و اگر نیاز شد در بازی های بعد از او استفاده کنیم. ایوب والی کماکان مصدوم است. موسی کولیبالی شرایط خوبی دارد و با ما تمرین کرده؛ وحید حیدریه هم همینطور. امیدواریم که فردا بتوانیم از بهترین نفرات استفاده کنیم و با بهترین عملکرد نتیجه بگیریم.

بیشتر بخوانید:

نکونام: شرایط استادیوم بدتر شده است و من از باشگاه خواستم رسیدگی کنند
واکنش جواد نکونام به شایعه مذاکره با رضا قوچان نژاد
نکونام: بازی پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و از این موضوع واقعا خوشحالم

انتهای پیام/