نکونام: همه دوست دارند ما ببازیم!

سرمربی استقلال اظهار داشت: همه دوست دارند ما ببازیم!

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ تشکر می‌کنم از هواداران‌مان، این برد متعلق به آنهاست، واقعاً انرژی و نیرویی که امروز گذاشتند به تیم ما خیلی کمک کرد و خدا را شکر که شرمنده نشدیم، توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز را با عشق تقدیم هواداران کنیم.

همه دوست دارند ما ببازیم! خیلی راحت و شفاف، هر جوری که دوست دارند می‌خواهند که تیم ما نتیجه نگیرد. فقط به هواداران‌ و بازیکنان‌مان گفتم که نیاز داریم تمرکز داشته باشیم و کارمان را انجام دهیم. وظیفه ما این است که به خاطر مردم کارمان را انجام دهیم، ولی روی اتفاقات باید تمرکز داشته باشیم تا به نتیجه برسیم. تا اینجا فوق‌العاده کار کردیم و اگر شرایط ایده‌آلی که برای استقلال می‌خواستیم، فراهم می‌شد خیلی زودتر جشن قهرمانی می‌گرفتیم.

برای تیم رقیب می‌بینید چه می‌شود. ما هم در ورزشگاه پاس قوامین بازی کردیم، ولی هواداری وجود نداشت، با این حال برای تیم رقیب هوادار وجود دارد! من عاشق بازی کردن همه تیم‌ها با حضور هوادار هستم، 100 هزار هوادار بیاید و مردم از بازی‌ها لذت ببرند.

کسانی هستند که طرفدار آن رنگ هستند و در فوتبال تصمیم‌گیرنده. امیدوارم شرایط طوری باشد که هر تیمی که لیاقت دارد در روز آخر قهرمان شود.

داوری که خوب و قوی هست اصلاً نیازی نیست درباره آن صحبت شود. بنیادی‌فر یکی از داوران فوق‌العاده کشورمان است و می‌دانیم که اگر خدای نا کرده اشتباهی کند سهوی و فوتبالی است و به خاطر همین اعتماد کامل همیشه به او وجود دارد و به نظر من یکی از بهترین داوران ایران است.

 

انتهای پیام/