نکیسا:عدم ثبات، بعضی تیم‌ها را با مشکل مواجه کرد

به تمام دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس اعم از مدیریت محترم باشگاه، کادرفنی تیم، بازیکنان و همه کسانی که در این موفقیت دست داشتند و زحمت کشیدند و همچنین به همه هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نیما نکیسا پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این قهرمانی قابل پیش‌بینی بود. به تمام دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس اعم از مدیریت محترم باشگاه، کادرفنی تیم، بازیکنان و همه کسانی که در این موفقیت دست داشتند و زحمت کشیدند و همچنین به همه هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی افزود: در رابطه با تیم‌هایی که به بهانه جوان‌گرایی در وضعیت خوبی نیستند باید بگویم جوان‌گرایی اصول دارد! تیم سایپا حسین ماهینی را هم داشت یا عزیزان دیگری که می‌توانستند در کنار جوان‌تر ها تیم را همراهی کنند. تیم سایپا روند خوبی داشت، اما تعویض سرمربی و تنش‌هایی که به وجود آمد باعث سقوط تیم سایپا و ماشین‌سازی شد.

نکیسا در پایان گفت: به سرمربی تیم تبریک می‌گویم. یحیی گل‌محمدی کار بسیار بزرگی انجام داده است. او توانسته برای پنجمین بار پیاپی قهرمانی لیگ برتر را به نام پرسپولیس رقم زند. همچنین به باشگاه سپاهان و استقلال نیز تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوایند:
نکیسا: از موفقیت همدوره های خودم خوشحال می شوم، حتی اگر فرهاد باشد
نیما نکیسا: قصد دارم به صورت خصوصی با حامد لک صحبت کنم

انتهای پیام /