نگاهی به آمار مصاف های رئال مادرید و بارسلونا در آستانه ال کلاسیکو

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در حالی امشب به مصاف هم می‌روند که در ۲۴۸ دیدار قبلی رئالی‌ها موفق شدند ۱۰۰ پیروزی کسب کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا در حالی امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان می‌روند که ۲ ماه پیش نیز در مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر هم قرار گرفته بودند. در آن بازی که به میزبانی عربستان برگزار شد، تیم رئال مادرید موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

رئال با این پیروزی به اولین تیم در تاریخ ال‌کلاسیکو‌ها در تمامی تورنمنت‌ها تبدیل شد که ۱۰۰ پیروزی کسب کرده است. در ۲۴۸ مصاف این ۲ تیم، رئال مادرید و بارسلونا در تمامی مسابقات رسمی و دوستانه، رئال ۱۰۰ پیروزی، ۵۲ تساوی و ۹۶ شکست داشته است.

پیروزی رئالی‌ها در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا پنجمین برد متوالی این تیم در ال‌کلاسیکو بود. طولانی‌ترین روند پیروزی‌های متوالی در ال‌کلاسیکو‌ها، اما ۷ بازی است که آن هم توسط خود رئالی‌ها در فاصله ماه آوریل سال ۱۹۶۲ تا فوریه ۱۹۶۵ رقم خورده است.

از طرفی تیم فوتبال بارسلونا هر ۲ بازی قبلی خود را در خانه رئال مادرید باخته است و اگر امشب هم بازنده میدان را ترک کند، برای اولین بار در قرن جاری، متحمل ۳ شکست متوالی خارج از خانه در ال‌کلاسیکو شده است.

بیشتر بخوانید:

ال کلاسیکو به وقت سال تحویل /برنده دوئل ژاوی – آنچلوتی کیست؟
سرجینیو دِست ال‌کلاسیکو را از دست داد
رسانه آلمانی: شرم بر تو باد لیونل مسی

انتهای پیام/