نگاهی به نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال

با نزدیک شدن به فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، تیم‌هایی که می‌خواهند در فصل جدید به میدان بروند ترکیب خود را آماده می‌کنند که در اصلی‌ترین خبرهای نقل و انتقالات مصطفی هاشمی سرمربی مهرام شده و صمد نیکخواه بهرامی نیز در این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، هنوز زمان لیگ برتر بسکتبال مشخص نشده و قرار است فردا جلسه هماهنگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برگزار شود. برهمین اساس تیم‌هایی که حضورشان در لیگ قطعی است برای آماده شدن ترکیبشان وارد عمل شده‌اند.

در جدی‌ترین خبر نقل و انتقلات باشگاه مهرام که بعد از یکسال دوری به لیگ بازگشته، مصطفی هاشمی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. هاشمی دو سال قبل هدایت مهرام را برعهده داشت و توانست این تیم جوان را نائب قهرمان کند.

گفته شده صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی نیز همانند بسیاری از سال‌ها قرار است با مهرامی‌ها وارد لیگ شود. آرمان زنگنه و فرید اصلانی دو بازیکن دیگری هستند که به احتمال زیاد با مهرام وارد لیگ خواهند شد.

شهرداری گرگان نائب قهرمان فصل گذشته لیگ نیز که به تازگی با استعفای حمید کلاسنگیانی سرمربی خود مواجه شده هنوز جایگزین آن را معرفی نکرده‌است اما با امیر صدیقی قراردادش را تمدید کرده‌است.

از گرگان خبرهایی رسیده مبنی براینکه مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی و مهران حاتمی سرمربی فصل قبل پتروشیمی اصلی‌ترین گزینه‌های هدایت این تیم هستند.

نفت آبادان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هم هنوز برنامه‌ مشخصی ندارد. شنیده شده این تیم آرن داوودی، رسول مظفری، علیار نجفی و محمد حسن‌زاده را از دست داده‌است و این بازیکنان به تیم‌های دیگر خواهند رفت.

حسن‌زاده و مظفری در آستانه پیوستن به پتروشیمی هستند.

منبع: ایرنا