نگرانی ژاوی؛ آسیب دیدگی گاوی خطرناک است

طبق اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا آسیب دیدگی گاوی خطرناک است و این احتمال زیاد است که او طولانی مدت از میادین غایب باشد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از اسپورت،  تیم ملی فوتبال اسپانیا در انتخابی یورو ۲۰۲۴ به مصاف گرجستان رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

در این بازی گاوی، بازیکن جوان تیم ملی فوتبال اسپانیا که در بارسلونا بازی می‌کند به شدت مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه داد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در بیانیه‌ای به آسیب دیدگی گاوی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: گاوی از ناحیه زانوی راست خود مصدوم شده است. باید تست‌های دقیقی از زانوی او گرفته شود تا به صورت دقیق میزان مصدومیت او مشخص شود. به نظر می‌رسد که آسیب دیدگی او خطرناک است.

روزنامه الموندو دیپورتیو هم در واکنش به مصدومیت گاوی نوشت: در اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا نوعی ناامیدی نسبت به مصدومیت گاوی وجود دارد و این احتمال می‌رود که او از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده باشد.

مصدومیت گاوی و غیبت طولانی مدت او از میادین خبر بسیار بدی برای ژاوی و آبی اناری‌ها است چرا که این بازیکن جوان از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار تیم به شمار می‌آید.

بارسلونا پیش از این هم در فیفا دی با خبر مصدومیت تراشتگن، سنگربان اصلی تیم مواجه شد تا شرایط برای این تیم در ادامه لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا سخت شود.

انتهای پیام/