نگرانی یحیی از نقطه ضعف قدیمی پرسپولیس

گل یونس شاکری به پرسپولیس، نتوانست جلوی برد سرخپوشان را بگیرد و آن‌ها مقابل گل‌گهر به امتیازات کامل مسابقه رسیدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  با این حال، این گل می‌تواند هشداری جدی برای سرخپوشان باشد. تیم پرسپولیس دوباره، روی یک ارسال از ضربات شروع مجدد و ضربه سر بازیکنی که توسط هیچکس به درستی مهار نشده بود، گل خورد. اتفاقی که تا چند ماه پیش، به آن عادت داشت، اما در هفته‌های اخیر، توانسته بود این نقطه ضعف را برطرف کند.

تنها شکست پرسپولیس در این فصل، روی چنین نقطه ضعفی رقم خورد. آلومینیوم اراک دو بار در یک نقطه خطا گرفت، دو بار ارسال کرد و بازیکنان این تیم با ضربه سر، دروازه لک را باز کردند. دو گل خورده ابتدایی پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم به همین شکل بود. الریان و گوا، در بازی رفت خطا‌های مشابهی به دست آوردند و با ضربه سر از تیر اول، موفق به گلزنی شدند. نساجی در نیم فصل اول و نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم، به همین شکل دروازه پرسپولیس را باز کردند

با توجه به باقی ماندن ۵ بازی حساس برای باشگاه پرسپولیس در لیگ و دربی جام حذفی، آن‌ها باید دوباره تمرکزشان را به دست آورند و بتوانند جلوی این گل‌های تکراری را بگیرند. گل‌هایی که نیم فصل اول، امتیازات زیادی را از پرسپولیس گرفت و در بازی‌های آخر فصل می‌تواند قهرمانی را از چنگ آن‌ها دربیاورد.

بیشتر بخوانید:
خط و نشان ۴ پرسپولیسی برای تیم نکونام
سابقه تقابل‌های نکونام با پرسپولیس؛ بدون برد
ترابی: لطفاً به من نگویید ستاره؛ ستاره ما تیم پرسپولیس است

انتهای پیام /