نیمار خواهان بازگشت به بارسلونا و همزمان رئال مادرید در پی جذب نیمار!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ طی 24 ساعت گذشته، نیمار تبدیل به خبر اول نقل و انتقالات فوتبال اروپا شده است. به نظر می‌رسد دو باشگاه اول اسپانیا رقابتی را برای جذب او آغاز کرده باشند.

نیمار اکنون دیگر بازیکنی غیرقابل فروش در پاری سن ژرمن نیست و می‌توان گفت پروژه جنجالی نیمار در پاریس، رسما با شکست مواجه شده است. همانگونه که قبل‌تر در لحظه خواندید، ناصر الخلیفی برای فروش نیمار حداقل 222 میلیون یورو، یعنی همان پولی که صرف خرید او کرده بود را می‌خواهد.

همزمان از رسانه‌های اسپانیایی دو خبر پیرامون نیمار به گوش می‌رسد، یکی از تیم سابقش بارسلونا و دیگری از رقیب سنتی رئال مادرید!

در بارسلونا لیونل مسی و همراه با او رختکن تیم، خواهان بازگشت نیمار هستند. بازیکنان بارسا فشار روی مدیریت برای جذب مجدد نیمار را آغاز کرده‌اند. در سوی دیگر ماجرا نیمار نیز بی‌میل به بازگشت نیست. او هم مدیران پاری سن ژرمن را تحت فشار قرار داده تا با بارسلونا مذاکره کنند.

رئال مادرید در راستای پروژه دوباره کهکشانی شدن، برنامه جذب نیمار را دارد. رئال مادرید هازارد، لوکا یوویچ و مندی را تا اینجای نقل و انتقالات به خدمت گرفته است. اما این سه انتقال، هواداران را پس از فصل فاجعه‌بار 2018/19 راضی نخواهد کرد. شاید کاسمیرو بتواند کلید انتقال نیمار به مادرید باشد. رئال مادرید می‌تواند علاوه بر مبلغ انتقال نیمار، کاسمیرو را نیز به پاری سن ژرمن پیشنهاد دهد.

جدایی نیمار از پاری سن ژرمن قطعی به نظر می‌رسد؛ باید دید او به تیم سابقش بازمی‌گردد یا در انتقالی جنجالی‌تر، کهکشانی خواهد شد!

خبرنگار: سامان خدایی