هازارد: می خواهم دوباره با خوزه مورینیو کار کنم

به گزارش لحظه و به نقل از اسکای نیوز:

ادن هازارد از اتفاقات فصل آخر کار کردن زیر نظر مورینیو در چلسی پشیمان است ومی گوید که میخواهد بار دیگر با او کار کند. 

هازارد در مصاحبه ای که رسانه بلژیکی داشته توضیح می دهد که چرا اتفاقات در فصل آخر مورینیو با چلسی وارد یک چرخه منفی شد و او شروع به انتقاد از بازیکنان کرد و جنبه مفرح بودن را از تمرینات گرفت.اما این بازیکن بلژیکی تبار اذعان داشته که از مقصران اصلی فصلی بود که به قول خودش بدترین فصل فوتبالی عمرش بوده است که سر انجام در حالی که فقط چند ماه از فتح لیگ جزیره توسط مورینیو و شاگردانش میگذشت نتایج و عوامل دیگر باعث اخراج مورینیو در نیمه های فصل 2015-2016 می شود .

هازارد” در طول این 12 سال فقط یک فصل بد داشتم و آنهم شش ماه آخری بود که زیر نظر مورینیو کار می کردم و خودم در بخشی از آن مقصر بودم، به طوری که بعد از بردن لیگ جزیره ما از مورینیو درخواست کردیم که تعطیلات بیشتری داشته باشیم و هنگامی که به تمرینات برگشتیم کاملا از حالت آمادگی خارج شده بودیم”. او ادامه داد “فصل آخر او زیاد جالب نبود ما برنده از زمین خارج نمی شدیم و در مسیر غلطی قرار گرفتیم که منجر به تمریناتی عاری از جذابیت انجامید. جدایی خوزه از چلسی یک بازی دوسر برد بود اما اگر از من بپرسید که دوست دارم  بار دیگر با کدام مربی کار کنم من می گویم مورینیو!”

“من حسرت چیزهای زیادی را در طول دوران بازیگری ام نمی خورم ولی یکی از حسرت هایم عدم همکاری دوباره با او در چلسی است ما تیمی داشتیم که می توانست جوایز بیشتری ببرد ولی متاسفانه در آخر وارد یک چرخه منفی شدیم.

من برای ابراز تاسفم برای او پیامی فرستادم و در آن از او برای این شرایط عذرخواهی کردم. ما در موفقیت هایی که داشتیم با همدیگر خوشحال بودیم ولی در اواخر این چنین نبود.من کمی احساس گناه می کردم برای اینکه من در طول فصل قبل بازیکن بهتری بودم و در آن زمان کمتر از حد انتظار ظاهر شدم.

مترجم (علیرضا الیاسی )