هاشمیان : برگزاری بازی ها پشت در های بسته معنی ندارد / در صورت تعطیلی لیگ ، قهرمان باید مشخص شود

مربی تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران : تکلیف قهرمان لیگ باید مشخص شود و لیگ بدون قهرمان معنی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، وحید هاشمیان ، مربی تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره لیگ برتر فوتبال ایران و ادامه یا لغو این دوره از مسابقات اظهار داشت: درصورت تعطیلی لیگ، برای تعیین قهرمان هم باید یکسری از قوانین را در نظر گرفت و مثلاً مانند کشور بلژیک که قهرمان خودش را اعلام کرد و بعداً با ایرادات زیادی مواجه شد عمل نکنیم.

فدراسیون‌ها باید در چهارچوب قوانین فیفا عمل کنند

مربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد : فیفا باید یکسری قوانین وضع کند که فدراسیون‌ها بتوانند بر اساس آن عمل کنند و در واقع چارچوبی مشخص شود تا فدراسیون‌ها از آن تبعیت کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود : در آلمان به این شکلی که فکر می‌کنید تمرینات تیم‌ها شروع نشده است و بازیکنان تیم‌ها در گروه‌های 4 نفره و به صورت کاملاً جدا نسبت به گروه‌های دیگر تمرین می‌کنند. در این تمرینات کار با توپ هم انجام نمی‌شود.

بازیکنان و مربیان و داوران نیز کرونا می گیرند!

وحید هاشمیان در پایان اضافه کرد : ما نمی‌توانیم بازی‌ها را پشت درهای بسته برگزار کنیم؛ چون اگر تماشاگر هم نباید بیاید بقیه عوامل برگزاری بازی یعنی بازیکنان و مربیان و داوران و عوامل دیگر هم تحت تأثیر ویروس کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: پرسپولیسی ها ممنوع المصاحبه هستند
طاهری گزینه مدیرعاملی پرسپولیس