هاشمی: شمشیربازی آینده خوبی دارد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: آینده خوبی شمشیربازی دارد و روند کار مثبت است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه  کیومرث هاشمی به همراه مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، از اردوی آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو بازدید کردند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در این بازدید گفت: به شما خسته نباشید می‌گویم. با شرایط سخت تمرین می‌کنید و آماده اعزام به بازی های آسیایی هستید. از کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که کاروان را به‌خوبی آماده می‌کند.

او ادامه داد: هدف ما در وهله اول این است نماینده شایسته‌ای در بازی‌های آسیایی باشیم. با توجه به نگاه فرهنگی که در ایران است، نماینده شایسته‌ای باشید. مدال‌آوری برای ما اهمیت دارد. در ورزش برد و باخت هست و مهم تلاش شماست. تجربه خیلی مهم است و می‌تواند به کمک کادر فنی و ورزشکاران بیاید و اشتباهاتی که اگر در بازی های آسیایی قبلی بوده است، تکرار نشود. خوشحالم آقای پورسلمان روند کار را مثبت ارزیابی کرد. توان کسب مدال در شما وجود دارد. امیدوارم با بهترین شرایط به بازی‌های آسیایی بروید و اگر در هانگژو باشیم از نزدیک رقابت شما را می‌بینیم‌. در آستانه کسب سهمیه المپیک هستید کار بزرگی است و آینده خوبی برای شمشیربازی متصوریم.

انتهای پیام/