هاشمی : صد درصد مخالف واگذاری کل فضای مجازی باشگاه به کارگزار بودم

قطعا تمام قراردادهای اقتصادی باشگاه به معاون اقتصادی مرتبط است. کسی که معاون اقتصادی باشگاه است در آوردن شرکت‌ها برای مذاکره و انعقاد قرارداد و انجام مذاکره یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،هاشمی عضو هیئت مدیره باشگاه درمورد عقد قرارداد با کارگزار باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس قراردادی با یک شرکت به امضا رسیده که یکی از مهمترین قراردادهای تاریخ پرسپولیس است اما در زمانی که قرار بود قرارداد را به امضا برسانند اصل قرارداد را به من نشان نداده بودند . برای امضا همین قرارداد حداقل دوستان ۱۰ جلسه با طرف قرارداد مذاکره داشتند اما من که تجربه نسبتا زیادی در انعقاد قراردادها داشتم به دلیل آنکه در هیچ یک از این جلسات عمدا دعوت نشدم، حضور نداشتم و همین را هم به شکل دیگری برای هوادار جا می اندازند که در جلسات شرکت نمی کنم

وی افزود : قطعا تمام قراردادهای اقتصادی باشگاه به معاون اقتصادی مرتبط است. کسی که معاون اقتصادی باشگاه است در آوردن شرکت‌ها برای مذاکره و انعقاد قرارداد و انجام مذاکره یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند اما این نقش‌ وقتی چندگانه بشود و گاهی قدرتمندتر از نقش یک عضو هیات مدیره باشد دیگر جالب نیست، چه در قراردادهای قبلی و چه قراردادهای جدید چنین موضوعی وجود دارد.

هاشمی در پایان گفت : من صد درصد مخالف واگذاری کل فضای مجازی باشگاه به کارگزار بودم و هستم اما این کار را انجام دادند و تنها فردی که با این گونه مسائل مخالفت می‌کند من هستم و وقتی بخواهم بیش از این با این جریان مخالفت کنم با شیوه‌های ناجوانمردانه خودشان با من برخورد می کنند و متاسفانه هر طور بخواهند ما را نزد هوادار و دیگران جلوه می دهند.

بیشتر بخوانید :

بوناچیچ: بد موقع به پست پرسپولیس خوردیم/ مبارزه با قهرمان لیگ آسان نیست

اعتراف یک استقلالی به دلیل پوکر پرسپولیس ها

جلسه فنی پرسپولیسی‌ها با حضور گل‌محمدی