هاشمی نسب: فقط روی سکو ها لات بازی در می آورند

برای من مادرو خانواده ام از هرچیزی مهم تر است و خدا را شکر می کنم توانستم با آن تصمیم درست، به خانواده ام کمک کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سال ها از ماجرای رفتن من به استقلال می گذرد اما ظاهرا هنوز فراموش نکرده اند. من اشتباهی مرتکب نشدم و اگر ۱۰۰ بار دیگر هم زمان بع عقب برگردد باز همان کار را خواهم کرد. برای من مادرو خانواده ام از هرچیزی مهم تر است و خدا را شکر می کنم توانستم با آن تصمیم درست، به خانواده ام کمک کنم.

وی افزود: من سال هاست سرم را پایین انداخته و مشغول زندگی خودم شده ام. ۲۰ سال پیش یک تصمیمی گرفتم و الان هم در آرامش زندگی می کنم اما نمی گذارند. می دانم چه کسی یا کسانی روی سکوهای استادیوم آزادی خط می دهند تا یک نوجوان یا جوان احساساتی به من فحاشی کند. جالب است همین آقا و آقایان وقتی مهدی هاشمی نسب را از نزدیک می بینند دولا و راست می شوند. جلوی من دولا و راست می شوند اما مثل ترسوها روی سکوی آزادی لات بازی درمی آورند. من این آدم ها را خوب می شناسم و ترسی هم از کسی ندارم. من مهدی هاشمی نسب در زندگی ام فقط از آن بالایی ترسیده ام و بس. فقط از خدا می ترسم و به احدی هم باج نمی دهم.

هاشمی نسب در پایان گفت: این حرفی که می زنم مربوط به بازیکنان جدید پرسپولیس است. اینها باید بدانند کجا توپ می زنند؟ بازیکنان جدید پرسپولیس باید ببینند چه رفتاری با مهدی شیری، احسان پهلوان و سعید آقایی شد. گناه این ۳ نفر چه بود؟ ۳ بازیکنی که برای پرسپولیس بازی کردند و عرق ریختند اما در استادیوم آزادی فحش خوردند. بازیکنان جدید پرسپولیس باید بدانند چه عاقبتی در انتظارشان است.

انتهای پیام /