هافبک استقلالی: پرسپولیس اروپاست

فرشید باقری بازیکن سابق استقلال از حاشیه‌های بازی در این تیم نسبت به پرسپولیس گفت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه فرشید باقری هافبک مس رفسنجان که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد درخصوص حاشیه‌های بازی در آبی‌پوشان پایتخت گفت: من چند سال فشار را در استقلال لمس کردم یعنی بازیکنی که آنجا بازی می‌کند تحت فشار قرارداده می‌شود و یک جو سنگینی علیه بازیکن به راه انداخته می‌شود و آن بازیکن نمی‌تواند کیفیت خودش را ارائه دهد نه اینکه سهوی باشد.

هافبک سابق استقلال افزود: این فشار از سمت هواداران استقلال نیست بلکه از سمت اینستاگرام و فضای مجازی وارد می‌شود.

باقری گفت:‌ حال این روزهای استقلال نه حال این سال‌های استقلال خوب نبوده است و دو جامی که در این چند سال کسب شده شاید اتفاقی بوده و استقلال از لحاظ ساختار مشکل دارد.

هافبک سابق آبی‌ها افزود: من با مسعود ریگی صحبت می‌کردم و می‌گفتم استقلال یا پرسپولیس؟ و او به من می‌گفت آقا اینجا راحتیم. اینجا همه چیز سرجاش و روال است. شما وقتی باشگاه پرسپولیس را نگاه می‌کنی یک مجموعه خوب مثل کاظمی را دارد که صبح بازیکن می‌رود و به تمرین می‌پردازد و انگار مثل اروپاست برخلاف استقلال که من در چند سالی که آنجا بودم چنین چیزی را ندیدم و استقلال همیشه درگیر زمین تمرین بودیم و این خیلی خنده‌دار است برای مجموعه‌ای مثل استقلال و همیشه یک فشار خیلی زیادی روی چه مدیر چه بازیکن و چی مربی استقلال بوده پرسپولیس هیچ وقت آن را درک نکرده است.

باقری تصریح کرد: با حسین کنعانی‌زادگان به استقلال آمدیم و خیلی تحت فشار قرار گرفتیم و حسین خیلی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به من داشت و رفت به پرسپولیس به تیم ملی رسید و لژیونر شد.