هافبک تیم فوتبال سپاهان: برای صعود تلاش می‌کنیم

اصفهان- هافبک تیم فوتبال سپاهان ایران تاکید کرد بازیکنان این تیم انگیزه و اشتیاقی فراوانی برای پیروزی مقابل پاختاکور دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،سروش رفیعی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری قبل از مصاف با پاختاکور در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم‌های خیلی خوبی در گروه ما هستند که هر یک در لیگ‌های داخلی خود جز بهترین‌ها هستند.

وی افزود: در دو بازی پیش روی شانس صعود داریم و باید برای این هدف تلاش کنیم، ما بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذشتیم و پس از آن نتایج خوبی به دست نیاوردیم، اما در حال حاضر تمام نگاه ما به بازی‌های پیش روی است.

هافبک تیم فوتبال سپاهان ایران ادامه داد: در این رقابت‌ها تاکنون به آن نتایجی که لیاقت آن را داشتیم نرسیدیم. تمرکز و اشتیاق زیادی برای پیروزی داریم و با تمام احترام به تیم خوب پاختاکور که بازیکنان و مربی خوبی در اختیار دارد، در بازی فردا برای برد وارد زمین می‌شویم.

رفیعی اضافه کرد: به عنوان بازیکنان حرفه‌ای به شرایط خود آگاه هستیم، بعد از ریکاوری و صحبت درباره این بازی به این نتیجه رسیدیم که حتی اگر یک درصد هم شانس صعود داشته باشیم، برای حق خود و شاد کردن هواداران تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید :
سرمربی پاختاکور: سپاهان قدرتمند است، اما فقط برای پیروزی بازی می‌کنیم
پرسپولیس منتظر استعلام نهایی از مشهد برای میزبانی از سپاهان
نورافکن یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد

انتهای پیام/