هافبک ملی‌پوش سیتی ماندنی شد

کالوین فیلیپس با رد ادعای رفتن از این تیم عنوان کرد فصل جدید هم در این تیم خواهد بود.

 

به گزارش‌ شبکه ورزشی لحظه و به نقل از بی ساکر، در تیمی به قدرتمندی منچسترسیتی، بدیهی است که همه بازیکنان نمی‌توانند در ترکیب اصلی حضور داشته باشند. برای کالوین فیلیپس، پس از انتقال ۴۲ میلیون پوندی از لیدز در تابستان گذشته شرایط سخت بوده است و او تنها دو بازی در لیگ برتر برای تیمش از ابتدا به میدان رفته است.

 

فیلیپس ۲۷ ساله قراردادی طولانی مدت با سیتی به مدت ۶ سال تا سال ۲۰۲۸ امضا کرد.

 

این بازیکن ۲۷ ساله پس از به ثمر رساندن اولین گل ملی خود مقابل مقدونیه شمالی اعلام کرد کارش در سیتی تمام نشده است و برنامه‌ای برای ترک تیم ندارد. او گفت: قصد من این است که در سیتی بمانم. ما به تازگی سه گانه را بردیم، بنابراین دلیلی برای جدایی من وجود ندارد. اگر بازی نکنم، بدیهی است که به رفتن فکر خواهم کرد ولی من مصدوم بودم و مطمئن هستم به روزهای اوج باز خواهم گشت.

 

استون ویلا، نیوکاسل یونایتد و وستهام یونایتد نیز به فیلیپس علاقه‌مند بودند ولی منچسترسیتی در نهایت این بازیکن را به خدمت گرفت. این هافبک دفاعی سرسخت از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۲۳۳ بازی برای باشگاه لیدز یونایتد انجام داد و اکنون در عضویت سیتی است.

 

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز گفت: من با تعداد زیادی از بازیکنان صحبت کردم. همه آن‌ها گفتند: ۱۲ ماه اول سخت ترین ماه‌ها برای یک فوتبالیستی است که به تیم بزرگ می‌آید. من نیز امیدوارم بتوانم در فصل جدید شرایط خودم را بهبود ببخشم.

 

انتهای پیام/