هالند در صدر گزینه های جانشینی لواندوفسکی

ارلینگ هالند در صدر گزینه‌های جانشینی روبرت لواندوفسکی در بارسا قرار دارد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ بارسلونا در تلاش است تا جایگزینی برای مهاجم لهستانی‌اش پیدا کند. قرارداد روبرت لواندوفسکی ۳۶ساله با آبی‌اناری‌ها تابستان ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و احتمالا این بازیکن به دلیل سن بالایش آینده‌ای در بارسلونا نخواهد داشت.

یکی از گزینه‌های اولویت‌دار بارسلونا برای جانشینی لوا، ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی است. بارسلونا امیدوار است به دلیل تخلفات مالی منچسترسیتی که قرار است به‌زودی رایش اعلام شود، مهاجم همشهری‌ها را به خدمت بگیرد. ترانسفرمارکت ارزش مهاجم نروژی سیتی را ۱۸۰ میلیون یورو برآورد کرده است.

به گزارش اسپورت کاتالان، ویکتور گیوکرس، مهاجم اسپورتینگ لیسبون، نیز در فهرست بارسلونا قرار دارد. این بازیکن ۲۶ساله سوئدی در ۵۷ بازی برای باشگاه پرتغالی ۵۲ گل به ثمر رسانده است و مبلغ انتقال او می‌تواند حدود ۱۰۰ میلیون یورو باشد. او علاوه بر بارسلونا مورد توجه باشگاه‌هایی مانند آرسنال، تاتنهام، لیورپول، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن نیز قرار دارد.

آخرین گزینه مورد علاقه کاتالان‌ها، بنجامین ششکو مهاجم اسلواک لایپزیگ است که اخیرا پیشنهاد آرسنال را رد و قراردادش را با باشگاه آلمانی تا ژوئن ۲۰۲۹ تمدید کرده است. ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن را ۵۰ میلیون یورو تخمین زده است.

انتهای پیام/