هانسی فلیک سرمربی رقیب سپاهان می‌شود!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، در حالی که در چند روز گذشته از هانسی فلیک سرمربی سابق تیم ملی آلمان به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد یاد می‌شد حالا خبر جدیدی در مورد او منتشر شده است.

روزنامه سعودی‌اسپورت از سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان گزینه اصلی جایگزینی نونو سانتو در الاتحاد عربستان نام برد. الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا حریف سپاهان است که بازی رفت این تیم با سپاهان با جنجالهای زیادی همراه شد و در نهایت نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به برتری 3-0 این تیم داد تا الاتحاد صدرنشین گروه با سه برد پیاپی شود.

اما اوضاع برای الاتحاد، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان چندان خوب پیش نمی‌رود و این تیم دورانی بحرانی را تجربه می‌کند. تیم زردپوش با ستارگانی مثل کریم بنزما و انگولو کانته در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ عربستان به مصاف الشباب رفت و با یک گل شکست خورد. این برای پنجمین بازی پیاپی است که الاتحاد در لیگ عربستان از پیروزی بازمی‌ماند. شکست برابر الشباب باعث شد تا اختلاف الاتحاد با الهلال صدرنشین به یازده امتیاز افزایش پیدا کند.

به نوشته روزنامه سعودی‌اسپورت مدیران باشگاه الاتحاد به‌راحتی از کنار شکست برابر الشباب نمی‌گذرند و نونو سانتو را بعد از نتایج ناامیدکننده اخیر از کار برکنار خواهند کرد. این روزنامه عربستانی از هانسی فلیک به عنوان جدی‌ترین گزینه برای جانشینی سانتو یاد کرد.

البته سعودی‌اسپورت از آنتونیو کونته و گراهام پاتر سرمربیان اسبق چلسی هم به عنوان دیگر گزینه‌های محتمل یاد کرد با این حال نوشت که شانس فلیک بیشتر است.

در روزهای اخیر و در پی نتایج ضعیف منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، گمانه زنی‌های زیادی در مورد اخراج اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی این تیم مطرح شد. در بین جانشینان احتمالی این مربی نیز نام هانسی فلیک در چندین رسانه انگلیسی منتشر شد هرچند که در نهایت مسئولان باشگاه یونایتد اعلام کرده اند که حامی سرمربی تیمشان هستند و قصد ایجاد تغییر در کادر فنی تیم خود را ندارند.

انتهای پیام/