هاورتز: امسال همه چیز در چلسی اشتباه بود!

مهاجم آلمانی چلسی به انتقاد از شرایط تیمش در این فصل پرداخت و عنوان کرد همه چیز برای آنها اشتباه پیش رفته است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از دیلی میرور، باشگاه چلسی فصل بسیار ضعیفی را پشت سر گذاشته و به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند. کای هاورتز بازیکن ملی پوش آلمانی  نیز در جمع بندی خود به برکناری غافلگیرکننده توماس توخل، سرمربی تیم پرداخت.

فصل برای چلسی به پایان رسیده است. در لیگ برتر، “آبی های لندن” در فاصله شش بازی باقی‌مانده تا پایان فصل،  هیچ امیدی برای کسب سهمیه هم نخواهند داشت. در سایر رقابت‌ها هم چلسی حذف شده و شانسی برای کسب قهرمانی ندارد.

این بازیکن ۲۳ ساله به تلویزیون اسکای گفت: هر چیزی که ممکن است اشتباه باشد امسال برای ما رخ داد. فصل بی سر و صدا شروع شد، سپس توماس توخل در اوایل فصل اخراج شد. او نسبتاً سریع و بدون هیچ برنامه ای اخراج شد و اشتباهات مداوم برای ما رخ داد. پس از یک مرحله خوب زیر نظر گراهام پاتر، جام جهانی باعث وقفه در کار ما شد و تغییر سرمربی بعدی و حضور فرانک لمپارد نیز خوب پیش نرفت. الان ما در بدترین شرایط ممکن هستیم و در جدول شرایط خوبی نداریم. به همین دلیل است که باید بگوییم خیلی چیزها اشتباه شد. ما بازیکنان جدید زیادی در طول زمستان گرفتیم که باید ابتدا با ترکیب تیم سازگار شوند.

چلسی در زمستان بیش از ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری کرد

تنها در زمستان، آبی ها بیش از ۳۰۰ میلیون یورو برای ۸ بازیکن جدید تحت هدایت تاد بوهلی، سرمربی جدید باشگاه، هزینه کردند. چلسی اکنون در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد و بعید به نظر می رسد که فصل آینده در لیگ اروپا حضور داشته باشد.

در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی شکست مقابل رئال مادرید پایانی بر حضور چلسی در این رقابت ها بود. هاورتز که پس از مصدومیت زانو در داربی لندن بازگشته است در پایان صحبت های خود افزود: اکنون باید تلاش کنیم تا از ۶ بازی باقی مانده بهترین استفاده را ببریم و سعی کنیم دوباره هواداران را خوشحال کنیم.

اگر تیم لندنی نتواند به هیچ تورنمنت اروپایی در فصل بعد راه پیدا کند، بازیکنان هیچ پاداشی دریافت نخواهند کرد و هیات مدیره دستمزد بازیکنان را حدود ۳۰ درصد کاهش می‌دهد. با این شرایط چند بازیکن خواهان جدایی از باشگاه در پنجره نقل و انتقالات بعدی هستند.

انتهای پیام/