هت تریک ودرخشش ستاره ایرانی در لیگ قطر

تیم فوتبال الشحانیه به لطف درخشش امیر روستایی، توانست از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش گروه ورزشی لحظه،  در دیداری از هفته هشتم رقابت‌های دسته دوم لیگ قطر، تیم فوتبال الشحانیه در استادیوم السیلیه میزبان البدع بود و توانست به لطف درخشش امیر روستایی، از سد حریف خود عبور کند.

در این دیدار، امیر روستایی خیلی زود و در دقیقه چهارم توانست الشحانیه را پیش بیندازد. بازیکنان این تیم تمایل زیادی برای کسب پیروزی داشتند و روستایی در دقیقه 20 توانست دومین گل خود و تیمش را وارد دروازه البدع کند.

هفت دقیقه بعد نیز مصطفی جلال گل سوم را به‌ثمر رساند تا نیمه اول با برتری سه بر صفر الشحانیه به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز عملکرد متمایز الشحانیه ادامه یافت و امیر روستایی در شب درخشانی که داشت، توانست گل چهارم تیمش را وارد دروازه البدع کند و هت‌تریک خود را تکمیل کند. تیم مقابل نیز در دقیقه 88 یکی از گل‌ها را جبران کرد و الشحانیه با نتیجه 4 بر یک از سد حریف خود عبور کرد.

الشحانیه با این پیروزی یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و تعداد امتیازات این تیم به عدد یازده رسید و آنها در رتبه چهارم جدول جای گرفتند.

امیر روستایی نیز پس از این هت‌تریک، توپ را با خود به خانه برد و با ژستی که عدد 3 را نشان می‌دهد، عکسی به یادگار گرفت.

بازیکن سابق پیکان و پرسپولیس در 13 دیداری که در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته، در سه دیدار الشحانیه موفق به بریس شده بود و با هت‌تریک برابر البدع، تعداد گل‌هایش برای این تیم را به عدد 9 رساند. او همچنین 2 پاس گل داده بود و 2 خطای پنالتی نیز برای تیمش گرفته بود.

انتهای پیام/