هدف باشگاه آلومینیوم فقط فشار بر روی حسن اکرمی است

بایندریان مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران: هدف باشگاه آلومینیوم فقط فشار بر روی حسن اکرمی است

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ بایندریان مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درخصوص اعتراض رسمی باشگاه آلومینیوم به کمیته داوران در ارتباط با داور‌ وسط دیدار پیش‌روی این دو تیم، با بیان اینکه رفتارهای غیرحرفه‌ای اینچنینی بارها در طول فصل از سوی بسیاری از باشگاه‌ها سر می‌زند، اظهار کرد: بی‌تردید همین سلسله ناهنجاری‌ها و عدم رشد فرهنگی، مانع پیشرفت فوتبال ما می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از باشگاه‌ها به‌جای تمرکز به رقابت درون زمین، غالب توان و انرژی خود را صرف حواشی و ایجاد جنگ روانی خارج از گود می‌کنند، افزود: تیم نساجی نیز در نیم‌فصل اول طبق نظر عمده کارشناسان امتیازات زیادی را از ناحیه اشتباهات داوری از دست داد، حتی در چند بازی به جرات می‌توان مدعی شد که شرایط پیش‌آمده از مرز اشتباه عبور کرده و گویی اتفاقات پشت‌پرده‌ای در جریان قضاوت‌ها دخیل بوده است.

بایندریان ادامه داد: بدیهی است وقتی باشگاهی یک روز پیش از بازی چنین درخواستی برای تغییر داور را رسانه‌ای و منتشر می‌کند، صرفاً هدفی به‌جز فشار بر روی داور ندارد. انتظار ما هم از آقای حسن اکرمی که در زمره داوران بین‌المللی کشورمان قرار دارد، این است که بدون توجه به این رفتارهای غیراخلاقی، عادلانه‌ترین قضاوت خود را ایفا کند.

وی با اعلام اینکه ما هم در مقام اعتراض و نقد، حرف‌های زیادی به کمیته داوران داریم اما نخواستیم مانند باشگاه آلومینیوم مسیر غیرورزشی را پیگیری کنیم، گفت: امیدوارم فردا بدون توجه به حاشیه‌سازی‌های از پیش‌‌تعیین‌شده باشگاه آلومینیوم، دیدار جذاب و مهیجی را از هر دو تیم و بهترین قضاوت را نیز از سوی آقای اکرمی و همکارانش شاهد باشیم.