هدیه ۳۰ میلیاردی رونالدو برای تولد مادرش

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی به مناسبت جشن تولد ۶۹ سالگی مادرش ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو از هدیه جالبی برای شروع سال جدید رونمایی کرد.

او برای این جشن تولد یک هدیه تولد خارق العاده به مادرش داد: یک شاسی بلند لوکس پورشه کاین به ارزش ۵۵۲ هزار دلار! این هدیه که با یک روبان قرمز بزرگ تزئین شده بود توسط کریستیانو جونیور به مادربزرگش تحویل داده شد.

کاتیا، خواهر کریستیانو، لحظه تحویل هدیه را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد: خوشحالی او فقط به خاطر یاد پسرش از مادرش است، نه به خاطر ارزش هدیه، به پدر و مادر خود احترام بگذارید تا مهمان کره زمین باشید. برای روزهای بیشتر.”

همچنین مادر رونالدو گفت: از فرزندانم به خاطر هدایایی که امروز دریافت کردم تشکر می کنم، روز مادر بر همه مادران مبارک باد. ماریا دولورس تولد خود را در ۳۱ دسامبر جشن گرفت.

کریستیانو رونالدو پیش از این نیز چندین بار به مادرش علاقه نشان داده است. در سال ۲۰۲۰، او و برادرانش یک هدیه گران قیمت دیگر برای روز مادر به او دادند. مادر رونالدو در آن سال یک مرسدس بنز به ارزش ۱۱۰ هزار دلار هدیه گرفت.

انتهای پیام/