هرمزی: هر دو تیم خطر سقوط را احساس می کنند

سرمربی قشقایی شیراز گفت: دو تیم آرمان گهر و قشقایی همین الان نیز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کنند به همین دلیل دو تیم امروز محتاطانه بازی کردند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، داریوش هرمزی پس از دیدار برابر آرمان گهرسیرجان بیان داشت: آن چیزی که در درون بازی خیلی احساس می شد این بود که دو تیم همین الان نیز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کنند به همین دلیل دو تیم امروز محتاطانه بازی کردند ضمن اینکه دو تیم پس از ۴ هفته استراحت امروز اولین بازی رسمی خود را انجام دادند.
هرمزی ادامه داد: آرمان گهر تیم با شخصیتی است که از وجود مربی خوبی به نام قاسم شهبا بهره می برد. می دانم که جایگاه این تیم اینجای جدول نیست و نباید هم باشد.
سرمربی قشقایی افزود: ما امروز بدنبال سه امتیاز بازی بودیم و بازی منطقی را به نمایش گذاشتیم در طول ۹۰ دقیقه بدنبال آن بودیم که از اشتباه حریف نهایت استفاده را ببریم و به گل برسیم. بخشی از بازی امروز نبرد فیزیکی و بخشی دیگر بیشتر در مرکز زمین بود.
وی بیان داشت: هر دو گل روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. ضربه ایستگاهی برای آرمان گهری‌ها تاکتیک بود و روی آن به گل دست یافتند ما نیز روی همین ضربه ایستگاهی به گل تساوی دست یافتیم.
هرمزی در مورد داوری بازی گفت: فشار بر روی داوران کشور خیلی زیاد است همه از داوری گله مند هستند هفته قبل تیمم باخت اما داوری خوب بود ایک هفته نیز تیمم مساوی کرد و داور بازی امروز نیز استاندارد و قابلیت حضور در لیگ برتر را دارد. برای هفته آینده نیز داوری که انتخاب خواهد شد مطمئنم از داوران بی نظیر کشور است. هدف از این صحبت ها می خواهم فشار را از روی داوران جوان برداشته شود. من اگر الان از داوری گله مند باشم و اعتراض کنم نتیجه بازی تغییر می کند؟ داورها به مانند ما مربیان انسان هستند و می توانند اشتباهاتی داشته باشند.
وی اضافه کرد: داوری بازی امروز خوب بود و دوندگی زیادی در زمین داشت.

بیشتر بخوانید:
هرمزی:بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کردند
هرمزی : گل زیبای مان روی یک اشتباه بچه‌گانه سوخت
هرمزی: موتور تیم ما از امروز روشن شد

انتهای پیام /