هروه رنار: فرانسوی‌ هستم اما از مراکش حمایت میکنم

هروه رنار فرانسوی سرمربی فعلی عربستان صعودی، در بازی آینده فرانسه از تیم ملی مراکش حمایت خواهد کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  هروه رنار در میان سال‌های 2016 تا 2019 هدایت تیم ملی مراکش را بر عهده داشت و موفق شد در جام جهانی 2018، شیر‌های اطلس را پس از 20 سال به این رقابت‌ها برساند. با این حال به نظر نمی‌رسد که رنار هنوز خاطرات خوش خود در مراکش را فراموش کرده باشد.

به گزارش رادیو مونته کارلو، این مربی فرانسوی به تازگی درباره جدال تیم ملی کشورش با مراکش در مرحله نیمه نهایی صحبت کرده است. رنار درباره اینکه طرفدار کدام تیم در این بازی خواهد بود، گفت:

من فرانسوی هستم، من پاسپورت فرانسوی دارم اما از مراکش حمایت خواهم کرد.

رنار در مورد دوران حضورش در مراکش و شگفتی سازی این تیم در جام جهانی 2022 قطر، گفت:

من یک ماجراجویی فوق العاده با گروهی از بازیکنان و کشوری فوتبال دوست، داشتم. آن‌ها (در حال حاضر) خیلی به خود افتخار می‌کنند و لیاقتش را هم نیز دارند. شور و اشتیاق بی حد و مرزی دارند و اکنون مزد آن را گرفته‌اند.

رنار در ادامه افزود:

وقتی شما مدعی اصلی باشید، چیز‌های زیادی برای از دست دادن دارید اما مراکش چیز‌های زیادی برای به دست آوردن دارد. آن‌ها با کاری که انجام دادند، همین حالا هم برنده این رقابت‌ها هستند.

هروه رنار در ادامه توضیح می‌دهد که حمایت تماشاگران مراکشی از تیم خود همراه با فشار آوردن‌شان به فرانسه، برای پیروزی آن‌ها عامل مهمی خواهد بود. گفته می‌شود که بیش از 40,000 هوادار مراکشی در قطر برای حمایت از تیم ملی کشور‌شان حضور دارند، در حالی که تنها 4,000 هوادار فرانسوی در استادیوم برای حمایت از تیم خود حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

جام جهانی ۲۰۲۲/ باستن: مسی راجر فدرر فوتبال جهان است+عکس
مسی غایب بزرگ فینال جام جهانی؟ +تصویر
جدول گلزنان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+عکس

انتهای پیام/