هری کین:خوشحالم از اینکه اوضاع برایم خوب پیش می رود

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، در چارچوب هفته هشتم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در یک بازی به نسبت آسان موفق شد با نتیجه 3-1 از سد ماینتس در موا آرنا بگذرد و پس از سه شکست متوالی در استادیوم خانگی صفر پنج‌ها، بالأخره پیروز شود.

به نقل از اشپورت آینس؛ حال هری کین که یکی از گل‌های بایرن مونیخ در این بازی را نیز به ثمر رساند، در مصاحبه‌ای پس از بازی درباره عملکردشان مقابل ماینتس صحبت کرد. او درباره کسب این سه امتیاز در موا آرنا، گفت:

بازی را خوب شروع کردم و خیلی زود دو گل پیش افتادیم اما گلی که پیش از پایان نیمه اول دریافت کردیم، شرایط متفاوتی برای نیمه دوم رقم زد. با این حال خوشبختانه، گل سوم را هم سریع به ثمر رساندیم که کمک زیادی به ما کرد. در کل، برد مهمی بود.

با جدایی یان زومر، اسون اولرایش جای خالی مانوئل نویر را درون دروازه پر کرده و تا زمان بازگشتش در هفته آینده بوندسلیگا مقابل دارمشتات طبق گفته توماس توخل، به نظر می‌رسد برای بازی روز چهارشنبه مقابل گالاتاسارای در لیگ قهرمانان اروپا نیز همچنان این نقش را بر عهده داشت. حال کین درباره عملکرد او  اینکه نتوانستند در این بازی کلین‌شیت کنند، گفت:

اسون دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است. همه اینجا سخت کار می‌کنند و هر کاری که از دست‌شان بر می‌آید برای بسته نگه داشتن دروازه، انجام می‌دهد. با این حال، امروز موفق به انجام این‌کار نشدیم اما مهم است که چنین ذهنیتی داشته باشیم.

به نقل از اوپتا؛ کین در هشت بازی ابتدایی‌اش در بوندسلیگا موفق به ثمر رساندن 9 گل شده و تنها سه بازیکن در تاریخ این رقابت‌ها با بازی کم‌تر موفق شدند به این رکورد برسند. گرت دورفل اسطوره هامبورگ در دهه 1960 به همراه پاکو آلکاسر از دورتموند، هر دو در هفت بازی و ارلینگ هالند در شش بازی، موفق شده بودند به این رکورد برسند. حال کین درباره وضعیتش در بایرن و شروع خوبی که داشت، صحبت کرده و گفت:

از بابت اینکه اوضاع برایم خیلی خوب پیش می‌رود، خوشحالم با این حال اعتبار برای کسانی است که به خوبی از من حمایت می‌کنند. این احساس فوق‌العاده‌ای است. لروی سانه شروع خیلی خوبی در فصل داشته و بازی در کنار او همچنین افراد دیگری مانند توماس مولر و کینگزلی کومان، لذت‌بخش است

مدتی پیش سر بابی چارلتون اسطوره منچستریونایتد و فوتبال انگلیس در سن 86 سالگی درگذشت. اکنون کین نیز به او ادای احترام کرده و درباره فوت این اسطوره، گفت:

افتخار می‌کنم که فرصت ملاقات با او را داشتم. او انسانی فوق‌العاده بود و زندگی فوق‌العاده‌ای داشت. ما دلتنگ او خواهیم شد.

انتهای پیام/