هشت بازیکن در تابستان از منچستریونایتد جدا خواهند شد

باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی، جدایی هشت بازیکن از این باشگاه را در تابستان جاری تائید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هر ساله باشگاه‌ها لیست بازیکن‌های مازاد خود را اعلام خواهند کرد و شیاطین سرخ در این سال، لیست بلند بالایی دارند. در حال حاضر هیچ خبری از خوان ماتا هافبک اسپانیایی و تمدید قراردادش با منچستریونایتد نیست. قرارداد او در این تابستان به پایان می‌رسد و هنوز تکلیف او در این باشگاه مشخص نیست.

به نقل از سایت گل، سرخیو رومرو دروازه‌بان آرژانتینی یکی از نام‌های این لیست طولانی است. پس از درخشش دین هندرسون و همچنین احتمال ماندن داوید دخیا، دیگر جایی برای رومرو در الدترافورد نیست. این دروازه‌بان در سال 2015 به منچستریونایتد پیوست و در 61 دیدار هم، وظیفه حفاظت از دروازه یونایتد را داشت.

دیگر بازیکن مطرح این لیست، پریرا دیگر دروازه‌بان این تیم است و دلیل قرار گرفتن نام او در این لیست هم کاملا واضح و روشن است. بدین ترتیب شیاطین سرخ با دو دروازه‌بان خود در این تابستان خداحافظی خواهند کرد. پریرا تنها یک بار در تیم بزرگسالان منچستریونایتد به میدان رفته و شش بار به تیم‌های دیگر قرض داده شده است. دیگر بازیکنان این لیست، جیکوب کرنی، مارک هلم، لستین هیوز، آرنائو پیگمل، مکس تیلور و ترائوره می‌باشند که همه در تیم‌های پایه منچستریونایتد توپ می‌زنند.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال ویارئال – منچستر یونایتد
نتیجه و خلاصه بازی منچستر یونایتد 3 – 1 استون ویلا
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال آاس رم – منچستر یونایتد

انتهای پیام /