هشدار ترسناک کلهر به مدیران پرسپولیس

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس برای آمادگی بیشتر به منظور شرکت در لیگ قهرمانان آسیا باید تدارک بهتری ببیند و بتواند اردوهای آماده‌سازی ایده‌آلی برای بازیکنان در نظر بگیرد و شرایط کنونی پرسپولیس در حد حضور در رقابت‌های بین‌المللی نیست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: مهم‌ترین کار باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات حفظ تمام مهره‌های تاثیرگذار سال قبل بود و عملاً هیچکدام از این بازیکنان از تیم جدا نشدند. باشگاه در جذب نفرات مورد نیاز گل‌محمدی نیز توانست در خطوط دفاع، هافبک و مهاجم بازیکن بگیرد و نسبتاً عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: با این شرایط پرسپولیس با همین نفرات هم این توانایی را دارد تا در کورس قهرمانی مسابقات قرار گیرد. اما باید توجه داشت که باید در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و امسال اگر بخواهد قهرمانی را تکرار کند کار سخت‌تری از سال قبل را پیش‌رو خواهد داشت.

کلهر تصریح کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس نسبت به سال قبل کمترین تغییر را در ترکیب خودش داشته، می‌تواند در بازی‌های ابتدایی با ترکیب ایده‌آل خودش به مصاف‌ رقبایش برود و نتیجه لازم را بگیرد. بالطبع شروع لیگ با نتایج خوب کمک می‌کند با روحیه‌تر و روان‌تر در ادامه رقابت‌ها بازی کند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که نقطه ضعف پرسپولیس کجاست، بیان کرد: خط حمله پرسپولیس سال قبل با حضور عیسی آل‌کثیر بسیار زهردار بود و باید حفظش می‌کردند، چون او توانایی فنی خودش را در بازی‌های مهم و حساس نشان داده بود. هم اکنون تنها کمبود پرسپولیس در خطوط مختلف عدم حضور یک فوروارد امتحان پس داده و طراز بالاست.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا انجام بازی‌های تدارکاتی در تهران برای پرسپولیس کافی بود، تاکید کرد: پرسپولیس در روزهای آماده‌سازی بازیکنانش بازی‌های تدارکاتی مناسبی را تدارک دیده بود و بازیکنان جدید هم با تفکرات گل‌محمدی آشنا شدند و هماهنگی لازم را برقرار کرده‌اند.

کلهر در مورد عقب افتادن مسابقات لیگ به دلیل شدت گرمای هوا تصریح کرد: تعویق چند روزه مسابقات لیگ برتر به نفع پرسپولیس هم بود، چون تمرینات را یک هفته دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کرد و همچنین نفرات تازه وارد با تیم بیشتر هماهنگ‌تر خواهند شد.

وی در خصوص کار سخت پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: باشگاه برای آمادگی بیشتر به منظور شرکت در لیگ قهرمانان آسیا باید تدارک بهتری ببیند و بتواند اردوهای آماده‌سازی ایده‌آلی برای بازیکنان در نظر بگیرد. شرایط کنونی پرسپولیس در حد حضور در رقابت‌های بین‌المللی نیست و باید با قدرت مضاعف و دوچندان مقابل حریفان آسیایی قرار گیرد. باید مدیریت باشگاه تمامی شرایط را به بهترین شکل برای بازیکنان مهیا کند تا عملکرد باکیفیت‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/