هشدار جدی اسطوره پرسپولیس به گل محمدی

علیرضا محمد پیشکسوت پرسپولیس گفت : یحیی گل‌ محمدی باید شیوه و شکل بازی خودش را تغییر بدهد تا تاکتیک و کارایی جدید پرسپولیس برای حریفان ناشناخته باشد.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، علیرضا محمد پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت:پرسپولیس این روزها تحت فشار است و بعد از ۲ باخت مقابل فولاد و هوادار صدر جدول لیگ برتر را از دست داد، بازیکنان در بدترین شرایط روحی و روانی قرار دارند. بازی با سپاهان در جام حذفی خیلی مهم است و برتری مقابل این تیم بسیار سخت و البته سرنوشت‌ساز خواهد بود.

وی افزود:با وجود اینکه حریف در زمین خودش بازی می‌کند، اما پیروزی مقابل سپاهان دور از دسترس نیست و می‌توانیم این تیم را در اصفهان شکست بدهیم. هواداران سپاهان برای پرسپولیس کری خوانده‌اند و این کری‌خوانی همیشه باعث می‌شود تا بازیکنان پرسپولیس در بهترین شرایط خودشان بازی کنند.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس باید برای دیدار با سپاهان برنامه داشته باشد، عنوان کرد:کادر فنی پرسپولیس باید برای تمامی دقایق بازی برنامه داشته باشد و حتی یک ثانیه از حریف غافل نشوند، چون سپاهان بازیکنان خوبی دارد که اگر یک لحظه تمرکز پرسپولیسی‌ها به هم بریزد ممکن گل بخورند. این دیدار در ورزشگاه خانگی سپاهان برگزار می‌شود و تماشاگران حریف هم جو و فضای زمین را علیه بازیکنان پرسپولیس خواهند کرد که باید تمرکزشان را بیشتر از حد معمول و چند برابر بازی‌های دیگر باشد و هوشیارتر بازی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه در دیدار با هوادار یک اشتباه در دقایق پایانی امتیاز را از سرخ‌پوشان گرفت، تصریح کرد:در یک صحنه بازیکنان پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با هوادار تمرکزشان را از دست دادند و روند بازی مقابل هوادار این گونه نبود که بتوانند برنده بازی شوند، اما در دقیقه ۸۷ بازی گل را دریافت کردند. امکان دارد که یک تیم در طول ۹۰ دقیقه سوار بر بازی باشد، اما در پایان بازی را ببازد. این موضوع باعث شده است که فوتبال جذاب و بهتر از سایر رشته های ورزشی است.

وی ادامه داد: در دیدار با سپاهان هم باید تمرکز بازیکنان در کل دقایق بازی جمع باشد تا بتوانند دست به کار بزرگی بزنند و برنده بازی باشند.

محمد در پایان با اشاره به اینکه گل‌محمدی باید سیستم پرسپولیس را تغییر بدهد، خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل لیگ برتر پرسپولیس از تمامی ابزار بازیکنان بزرگ و خوبش به خوبی استفاده می‌کرد و توانسته بود با کسب امتیازات به صدر جدول صعود کند. ولی چند هفته‌ای است که دیگر بازیکنانی نظیر محمد عمری، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه و سایرین، دیگر آنچنان درخششی در بازی‌ها ندارند، چون کادر فنی حریف به خوبی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را شناسایی کرده‌اند و به تیم ضربه می‌زنند. گل‌محمدی باید شیوه و شکل بازی خودش را تغییر بدهد تا تاکتیک و کارایی جدید پرسپولیس برای حریفان ناشناخته باشد.

انتهای پیام/