هشدار جدی اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس نباید استقلال تاجیکستان را دست کم بگیرد، چون آن‌ها برای فرار از انتهای جدول، انگیزه زیادی دارند. پرسپولیس از ابتدای فصل نتایج خوبی گرفته و در هفته‌های اخیر نیز روند خوبی داشته و در لیگ برتر صدرنشین است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس در‌حالی فردا سه‌ شنبه، ۲ آبان ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم تاجیکی خواهد رفت که تجربه یک بار رویارویی با این تیم را دارد که شهریور سال ۲۰۲۱ در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در پایتخت تاجیکستان یک بر صفر آن‌ها را شکست داد. امسال تیم تاجیکی در زمین خودش با الدحیل مساوی کرده و در عربستان ۳ بر یک به النصر باخته و هم اکنون در قعر جدول قرار دارد.

وی افزود: پرسپولیس نباید استقلال تاجیکستان را دست کم بگیرد، چون آن‌ها برای فرار از انتهای جدول، انگیزه زیادی دارند. پرسپولیس از ابتدای فصل نتایج خوبی گرفته و در هفته‌های اخیر نیز روند خوبی داشته و در لیگ برتر صدرنشین است. همچنین در دومین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا، الدحیل را در قطر بُرد و مطمئناً با ادامه این روند مقابل استقلال تاجیکستان نیز شانس زیادی برای پیروزی دارد.

کارشناس فوتبال در مورد آسیب‌دیدگی‌ها اخیر چند بازیکن پرسپولیس عنوان کرد: یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی که با مصدومیت‌های بدی مواجه شدند و فصل را از دست دادند. مطمئناً نبود این بازیکنان در آینده به پرسپولیس لطمه خواهد زد. مهدی ترابی و وحید امیری مصدومیت جزیی دارند و چند هفته از بازی‌ها دور خواهند بود. باید کادر فنی فکری به حال کمبود بازیکن داشته باشد و بتواند سایر نفرات را برای رقابت‌های بعدی حفظ کند.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه باید کمبود بازیکن در نیم فصل دوم جبران شود، یادآور شد: پرسپولیس امسال هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و هواداران نمی‌خواهند به راحتی روند قهرمانی‌های تیم‌شان قطع شود. تیمی که سعی دارد قهرمان شود باید قدرت و توانمندی خودش را برای این مهم حفظ کند. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس قبل از آغاز نیم فصل دوم باید بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کند تا جایگزین نفرات آسیب‌دیده شوند و ضعف‌هایش را بپوشانند.

عزیزیان درباره فشردگی بازی‌های پرسپولیس گفت: قطعاً فشردگی بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تأثیر منفی روی بازیکنان می‌گذارد و در ماه‌های آتی توان و نیروی‌شان تحلیل خواهد رفت. همچنین چند بازیکن پرسپولیس، ملی‌پوش هستند و بعد از پایان جام ملت‌های آسیا باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشند. همین مسئله هم به پرسپولیس لطمه می‌زند.

وی در مورد گلزنی و هت‌ تریک شهاب زاهدی مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر خاطرنشان کرد: زاهدی بازیکن بزرگی است و فقط به زمان احتیاج داشت. او گل‌های خوبی در دیدار با پیکان به ثمر رساند و زدن ۳ گل در یک بازی لیگ برتر، کار هر کسی نیست. او می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ضمناً باید بیشتر تلاش کند، چون توقع هواداران از او بیشتر شده تا گل‌های مهمی برای پرسپولیس بزند.

انتهای پیام/