هشدار کمیته المپیک به فدراسیون‌ها/احتمال حذف چند رشته از بازی‌های اسلامی

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: چند فدراسیون با وجود اتمام مهلت اعلام اسامی هنوز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان کرد: با وجود نامه نگاری و پیگیری های لازم هنوز دو سه فدراسیون از جمله دوومیدانی اسامی ورزشکاران و کادر فنی خود را تا پایان مهلت تعیین شده برای حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی نداده اند که  در صورت حذف از این بازی ها، مسئولین فدراسیون ها خود باید مسئولیت آن را بپذیرند.

وی افزود: با توجه به اتمام زمان تعیین شده، ممکن است از سوی مسئولان برگزار کننده بازی ها، از حضور در این رقابت ها حذف شوند که در این صورت مسئولیت هر گونه عواقب آن بر عهده خود فدراسیون خواهد بود. در نامه ای مکتوب به فدراسیون ها اعلام کرده بودیم که زمان نهایی معرفی کادر فنی و ورزشکاران، 5 تیر است اما با گذشت تقریبا یک هفته و پیگیری های لازم هنوز دو سه فدراسیون اسامی نفرات خود را اعلام نکرده که در خطر حذف از بازی ها قرار دارند.

اصغر رحیمی اظهار داشت: همچنین با توجه به تخصیص سهمیه 25درصدی کادر فنی از سوی کمیته برگزاری بازی ها که شامل همه 57 کشور حاضر در این رقابت هاست تلاش کردیم تا این درصد سهمیه سرپرستان و مربیان را افزایش دهیم که موفق هم شده ایم اما هنوز به نقطه ایده آل نرسیدیم. با توجه به محدودیت میزبان برای اسکان مربیان در دهکده ورزشکاران، شاید مجبور شویم برخی از اعضای کادر فنی تیم ها را در خارج از دهکده اسکان دهیم.

سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در حال حاضر در نشست سرپرستان کشورهای اسلامی در قونیه  بسر می برد و پیگیر برنامه ها و ثبت نام تیم های اعزامی کشورمان، اسکان، حمل نقل و موضوعات مختلف است تا کاروان  ورزشی کشورمان بدون دغدغه عازم این بازی ها شود.

بیشتر بخوانید:

اعلام ترکیب تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک در بازی‌های کشورهای اسلامی
اعلام کشورهای شرکت‌کننده در رشته‌های تیمی بازی‌های اسلامی
اسلامی:راه سختی برای قهرمانی داشتیم

انتهای پیام/