همدانی: درباره کیفیت ژستد تردید دارم

پس از تحولات مدیریتی، ارکان باشگاه استقلال به همبستگی رسیدند و اتحاد به باشگاه بازگشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پس از تحولات مدیریتی، ارکان باشگاه استقلال به همبستگی رسیدند و اتحاد به باشگاه بازگشت. بازیکنان، مدیران و مربیان استقلال دیگر مقابل هم نیستند، اما برخی مشکلات ساختاری و فنی همچنان در باشگاه وجود دارد. خوشبختانه تیم جدیدی تشکیل شده است که از بازیکنان جوان و باانگیزه بهره می‌برد و هماهنگی آنها زمان می‌برد.خط هافبک، موتور محرکه هر تیم است و ضعف عمده استقلال را در وسط زمین می‌بینم. هافبک‌های ما باید دوندگی و جنگندگی بیشتر و بازیسازی بهتری داشته باشند. درباره کیفیت رودی ژستد تردید دارم، اما کوین یامگا بازیکن بسیار خوبی محسوب می‌شود.

وی افزود: استقلال تاکنون تنها یک گل دریافت کرده است و همین مسئله نشان می‌دهد تیم ساختار دفاعی خوبی دارد. بازیکنان باکیفیتی به تیم آمده‌اند، اما خط هافبک استقلال اینقدر خلاق نیست که فرصت گلزنی ایجاد کند و پاس‌های خوبی بدهد تا مهاجمان تغذیه شوند. آنها باید در حمله به خوبی یکدیگر را حمایت کنند.

همدانی گفت: مظاهری و سیدحسین حسینی، دو دروازه‌بان بزرگ فوتبال ایران هستند و نمی‌توان از توانایی‌های آنها چشم‌پوشی کرد. رضایی عملکرد بسیار خوبی داشت و به ما نوید داد که استقلال سه دروازه‌بان آماده دارد. این سه بازیکن را باید مدیریت کرد و کادر فنی باید ببیند می‌تواند این کار را انجام دهد یا خیر. البته برخی‌ها می‌گویند حضور دو دروازه‌بان باکیفیت در یک تیم هم ایراد دارد.

بیشتر بخوانید:
ستار همدانی: به جای دعوا و درگیری باید درد را دوا کرد
ستار همدانی: تیمی که پرسپولیس را بُرده باید قهرمان جام‌حذفی شود
ستار همدانی: از فینال حذفی سال گذشته درس بگیرند

انتهای پیام /