همسر سرمربی تیم ملی روبروی تاج!

شنیده می شود همسر مارک ویلموتس یکی از مدعیان اصلی دریافت غرامت 6 میلیون یورویی این سرمربی از تیم ملی و فدراسیون فوتبال است.

ه گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کاترین ویلموتس یکی از بزرگترین وکلای بلژیک است و اصلاً او باعث شد همسرش بتواند به پارلمان این کشور راه پیدا کند و مدتی مقام سیاسی داشته باشد. کاترین یکی از قوی‌ترین وکلایی است که در پرونده‌های زیادی برنده بوده است. او در ماجرای انتقال همسرش به تیم ملی هم نقش کلیدی داشت و حتی می‌گویند در ابتدای مذاکره گفته بود اجازه نمی دهم همسرم به ایران بیاید. در نهایت با حضور پررنگ کاترین بود که قرارداد امضا شد.

مارک ویلموتس
مارک ویلموتس

کاترین، مهدی را تهدید کرد

آخرین جلسه مهدی تاج برای بررسی این پرونده هم دقیقاً با همین فرد بود و با خبر شدیم در آن جلسه بحث به قدری بالا گرفت که باعث درگیری لفظی طرفین شد. کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند. تاج هم پس از بازگشت به نزدیکانش گفت: «کاترین ویلموتس حالش خوب نیست که چنین ادعایی کرده است.» یعنی برخلاف ادعای تاج که کلاً آسمان روابط او و ویلموتس با وجود جدایی کاملاً صاف است، اتفاقاً آن‌ها در دعوا هستند و این دعوا هم بسیار بالا گرفته است.

بیشتر بخوانید:
خزانه‌ دار فدراسیون فوتبال : ویلموتس به ما بدهکار است
ویلموتس فصل بعد هم سرمربی بیرانوند
باشگاه گل گهر : هیچ پولی به ویلموتس نداده ایم
چوب فدراسیون فوتبال لای چرخ ویلموتس

انتهای پیام/