همسر ناصر حجازی : آرامش مردم ایران دروغ ۱۳ است

به غیر از سال نود که ناصر را از دست دادم ۹۸ بدترین سال زندیگم بود، اگر اشتباه نکنم تمامی دانش آموزان ایران امسال سر جمع فقط سه ماه به مدرسه رفتند و به دلایل مختلف نتوانستند به درس و مدرسه بپردازند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی گفت : به غیر از سال نود که ناصر را از دست دادم ۹۸ بدترین سال زندیگم بود، اگر اشتباه نکنم تمامی دانش آموزان ایران امسال سر جمع فقط سه ماه به مدرسه رفتند و به دلایل مختلف نتوانستند به درس و مدرسه بپردازند.
امیدوارم که مردم مقاوم و خوب کشورم بتوانند این مصیبت کرونا را هم پشت سر بگذارند و آن را ریشه کن کنند تا بتوانند سالی بسیار خوب و سرشار از آرامش را سپری کنند.
خوشبختانه کسی به من بدی نکرده که بخواهم او را ببخشم و خودم هم اگر بدی از کسی دیده باشم به دل نمی‌گیرم و همه را حلال کردم.
خاطرم هست زمانی که ناصر بازی می‌کرد کیفیت فوتبال ما خیلی بالاتر بود همگی از جان و دل بازی می‌کردند، نمی‌دانم چه کاری باید انجام داد که بازیکنان حال حاضر فوتبال برای پیراهن تیمشان احترام قائل باشند.
متاسفانه فوتبال ایران به جای اینکه پیشرفت کند سال به سال در حال پس‌رفت کردن است.
زمانی که فیلم بازی‌های مقدماتی سال ۹۸ را میبینم کاملاً واضح است فوتبال ما خیلی بهتر از حالا بوده مگر می‌شود بعد از گذشت چهل سال فوتبال این مملکت هیچ تغییر مثبتی نکرده باشد.