همه چیز از شایعات برکناری سرمربی تیم ملی/ مخالفت با حضور دایی به جای اسکوچیچ

 با حضور علی دایی بر روی نیمکت تیم ملی مخالفت شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چند روز قبل در وزارت ورزش و جوانان جلسه ای با حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و برخی از اعضای کمیته فنی و مجید جلالی برگزار شده است.

محور جلسه هم اندیشی برای حمایت از تیم ملی فوتبال بوده و افراد حاضر در مورد نقاط قوت و ضعف دراگان اسکوچیچ مطالب خود را عنوان کرده اند.

برخی معتقد بودند که سرمربی فعلی تیم ملی در بازی ها سخت در نتیجه گیری عملکرد خوب نداشته اما عده ای دیگر معتقد بودند که عملکرد او در صعود به جام جهانی خوب بوده است.

یکی از حاضران در این نشست نام علی دایی را مطرح می کند که می تواند گزینه خوبی برای سرمربیگری تیم ملی باشد اما اکثریت افراد جلسه معتقد بودند که دایی چند سال است که مربیگری نمی کند و مناسب این جایگاه نیست.

شنیده می شود نام کی روش در این نشست مطرح شده اما در این هم اندیشی نامی از کی روش نشده اما بعد از برگزاری این نشست صحبت هایی در مورد تشکیل یک جلسه دیگر بیرون از وزارت ورزش مطرح شده و عنوان می شود نام کی روش در آن نشست مطرح شده است. از دیروز شایعه ای شده که این نشست برگزار شده ولی تاکنون مسئولان فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنشی نداشته اند.

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز کی روش برای همکاری با تیم ملی
کی روش: رییس فدراسیون مصر به حیثیت و شرافت من توهین کرد+عکس
همکاری قلعه نویی و کی روش قطعی شد

انتهای پیام/