هواداران پرسپولیس منتظر درخشش محمد عمری

محمد عمری یکی از آماده ترین عناصر تهاجمی پرسپولیس در بازی‌های اخیر می‌تواند امید اول درخشش در دوشنبه مقابل استقلال تاجیکستان باشد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  در شرایطی که عناصر تهاجمی باتجربه و مهم پرسپولیس مثل وحید امیری و مهدی ترابی تازه از شر مصدومیت و بیماری رها شده‌اند، سعید صادقی بعضا نمایش‌های پرنوسانی ارائه می‌دهد و عالیشاه فرصت کمی برای عرض اندام پیدا می‌کند، محمد عمری می‌تواند امیدوارکننده‌ترین گزینه پرسپولیس در فاز حمله مقابل استقلال تاجیکستان باشد.

عمری در اولین تقابل آسیایی مقابل النصر در ترکیب اصلی قرار گرفت اما به خاطر شرایط خاص آن مسابقه و مشکلات فنی و غیرفنی حادث شده در بازی نتوانست خودی نشان دهد و دقیقه 73 از میدان بیرون رفت.عمری در بازی دوم مقابل الدحیل اصلا به میدان نرفت اما در مصاف سوم مقابل استقلال تاجیکستان در تهران یکی از سه بازیکن برتر تیمش بود و بارها خط دفاع حریف را بهم ریخت.

محمد عمری که فصل قبل در مقطعی حدود نیم فصل به ترکیب اصلی پرسپولیس رسیده و درخشیده بود طی سه چهار بازی اخیر دوباره در ترکیب سرخ‌ها می درخشد و با حرکات سرعتی  و حمل توپ مقتدرانه‌اش یکی از مهمترین عناصر تهاجمی پرسپولیس بوده که می توان روی درخشش او در دوشنبه هم حساب باز کرد.

عمری در بازی مقابل صنعت نفت آبادان ستاره پرسپولیس بود و  به احتمال فراوان در دوشنبه هم بازیکن اصلی خواهد بود اما با توجه به نامشخص بودن سیستم تیم گل محمدی در این مسابقه مشخص نیست که آیا در نقش وینگر به میدان خواهد رفت یا مهاجم کاذب.

انتهای پیام/