هوادار فوتبالی که واقعا خوش شانس است!

«بن» یکی از مستاجران خوش‌شانسی بود که می‌توانست چند متری از مبل خود دور شود تا از بالکن آپارتمانش فوتبال زنده را تماشا کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ «بن» یکی از مستاجران خوش‌شانسی بود که می‌توانست چند متری از مبل خود دور شود تا از بالکن آپارتمانش فوتبال زنده را تماشا کند. به این دلیل که او در یکی از بلوک‌های واقع در چهار گوشه استادیوم مچ‌روم در لیتون لندن زندگی می‌کرد، جایی که خانه تیم صدر جدولی لیگ دو «لیتون اورینت» است.

بن در صحبت با نشریه «سان» در سال ۲۰۱۷ بهترین قسمت‌های زندگی در چنین خانه منحصر به فردی را توضیح داد. او گفت: «ایده زندگی در یک استادیوم فوتبال غیر قابل چشم‌پوشی بود، من نیمی از دوستانم را قبل از امضای قرارداد دعوت کرده بودم و خدا می‌داند که چگونه نامزدم را متقاعد کردم که با این ایده موافقت کند. زمانی که به دنبال جایی برای زندگی بودیم، به طور تصادفی به این آپارتمان برخورد کردیم. وقتی بالکن را دیدم، حتی به خودم زحمت نگاه کردن به آشپزخانه یا حمام را هم ندادم. زندگی در اینجا باعث می‌شود که همه چیزهای پشت صحنه را ببینید که به عنوان یک طرفدار معمولی فرصتش در اختیارتان قرار نمی‌گیرد.خوب است. شما می‌توانید در یک عصر سه‌شنبه با شام و یک لیوان نوشیدنی به تماشای یک مسابقه فوتبال حرفه‌ای بنشینید در حالی که نامزدت جلوی تلویزیون مشغول تماشای برنامه آشپزی است. ما حتی نیازی به خرید یک تلویزیون دیگر هم نداریم.»

کسانی که در این آپارتمان زندگی می‌کنند حتی نیاز به صف ایستادن، خرید بلیت یا غذا از بوفه ورزشگاه هم ندارند. حتی زمانی که هواداران خارج از خانه شعار می‌دهند «ما می‌توانیم ببینیم که در حال ظرف شستن هستید»، جو ورزشگاه جالب‌تر می‌شود.

یکی از آپارتمان‌های دیگر در استادیوم در اوایل سال جاری برای فروش گذاشته شد، با منظره دیدنی از استادیومی که به زودی متعلق به تیمی از لیگ برتر می‌شود، با قیمت عالی ۳۵۰۰۰ پوند، که بیش از قیمت‌های منطقی لندن است.

انتهای پیام/