هیچ حریفی را در انتخابی تیم ملی دست کم نمی‌گیرم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مصطفی حسین خانی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص حضورش در رقابتهای انتخابی تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه از اوایل سال جاری تمریناتم را با جدیت و طبق برنامه استارت زدم و هم اکنون به آمادگی نسبی و خوبی رسیدم. البته هنوز برای رسیدن به اوج آمادگی باید تلاش بیشتری کنم اما به هر حال با همین وضعیت هم مهیای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی هستم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی افزود: مهمترین هدفی که باید با جدیت به آن توجه کنم، موفقیت در رقابتهای انتخابی تیم ملی است و برای رسیدن به موفقیت در این مسابقات هیچکدام از رقبای خود را دست کم نمی‌گیرم. مطمئناً برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید قاطعانه از سد تمامی حریفان بگذرم و طوری کشتی بگیرم که جای هیچ اما و اگری باقی نماند. به هر حال تلاش می‌کنم با موفقیت در انتخابی و جلب نظر کادر فنی، یکی از مسافران رقابت‌های جهانی باشم. من تجربه کافی از مسابقات جهانی را دارم، اما همواره با بدشانسی در رسیدن به خوشرنگترین مدال ناکام ماندم. به هر حال ناامید نیستم و با جدیت به دنبال جبران بدشانسی و ناکامی هستم.

وی در پایان ادامه داد: تمرینات خوبی را تاکنون در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتم و خوشبختانه مصدومیت و مشکل خاصی ندارم. از هر نظر مهیای حضور در مصاف انتخابی هستم. من روی تک تک کشتی‌های انتخابی تمرکز دارم و هیچکدام از مبارزات را نسبت به دیگری متفاوت نمی دانم.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که طی روزهای ۶ و ۷ تیرماه در ۵ وزن برگزار می‌شود که مصطفی حسین خانی باید در وزن ۷۴ کیلوگرم به مصاف رضا افضلی، محمد نخودی، سید احمد محمدی و حامد رشیدی برود.

منبع: مهر