واتسکه: شاید بایرن همه چیز را از دست دهد

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تساوی با آر.ب لایپزیگ در هفته سی و سوم لیگ فوتبال ژرمن‌ها امکان دارد به ضرر بایرن تمام شود.

تیم پرافتخار مونیخی تا قبل از رویارویی با تیم لایپزیگی، با 4 امتیاز فاصله نسبت به بورسیادورتموند در صدر جدول، شانس مسلم قهرمانی فصل جاری لیگ بود.

اما وقتی تیم نیکو کواچ مقابل حریف، بدون گل مساوی کرد و دورتموندی‌ها 3 بر 2 فورتونادوسلدورف را شکست دادند، این فاصله در صدر جدول به 2 امتیاز کاهش یافت.

معنای اتفاق رخ داده، کاهش شانس افتخارآفرینی باواریایی‌ها و افزایش باورنکردنی بخت زنبورهای وستفالنی بود.چرا که حالا مردان لوسین فاوره، امید به لغزشی دیگر از تیم رقیب در آخرین هفته فصل دارند.

دراین مورد هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند در مصاحبه  با دی‌ولت، حرفی زد که دلهره‌ زیادی را به جان بایرنی‌ها انداخت.

او اظهارداشت:هر چیزی در فوتبال امکان‌پذیر است.حالا هم در فاصله یک هفته تا پایان فصل، امکان وقوع اتفاقی خوش برای دورتموند وجود دارد.چون این احتمال هست بایرن در هفته آخر نیز امتیاز از دست دهد.

این مدیر افزود:در صورتی که بایرن در بازی آخرش ببازد و ما برنده شویم، حریف به یکباره همه چیز را در روز آخر از دست خواهد داد.

هم اکنون تیم مونیخی با 75 امتیاز در صدر جدول است و دورتموند با 73 امتیاز در جایگاه دوم منتظر اتفاقی ناخوش دیگری برای تیم نخست جدول است.

در هفته پایانی بایرن میزبان اینتراخت فرانکفورت است که تا هفته گذشته شانس مسلم ژرمن‌ها برای حضور در فینال لیگ اروپا بود.

دورتموند نیز با همتای مونشن‌گلادباخی مصاف خواهد داد.

منبع: فارس