واران: کم‌کردن فاصله با سیتی سخت ولی شدنی است

رافائل واران گفت منچستریونایتد باید باور داشته باشد می‌تواند فاصله‌اش را با منچسترسیتی کم کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ و به نقل از دیلی‌استار، منچستریونایتد فصل گذشته با ۱۴ امتیاز کمتر از سیتی فصل را به پایان رساند که البته حاکی از پیشرفت شیاطین سرخ است؛ چرا که دو فصل پیش یونایتد ۳۵ امتیاز با سیتی در پایان فصل فاصله داشت.

یونایتد اکنون یک دهه تمام را بدون قهرمانی در لیگ برتر سپری کرده ولی امیدوار است این فصل با هدایت تن‌هاخ هلندی بتواند با سیتی برای کسب قهرمانی تلاش کند. با حضور تن‌هاخ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، پیشرفت‌هایی به دست آمده و برخی امیدوارند که این بار یونایتد برای قهرمانی تلاش کند.

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد به ESPN گفت: باید باور کنیم می‌توانیم به سیتی برسیم. گاهی اوقات تفاوت بین یک تیم خوب و یک تیم خوب‌تر مسئله ذهنیت بازیکنان است. به‌زودی فصل جدید شروع می‌شود و همه چیز ممکن است. قطعا رسیدن به سیتی که فصل قبل سه‌گانه را به دست آورده، چالش بزرگی است ولی ما برایش آماده‌ایم. قهرمانی در لیگ برتر بسیار دشوار است.

مدافع سابق رئال‌ مادرید در  بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: لیگ برتر هر سال، سخت و سخت‌تر می‌شود. اینجا همه تیم‌ها قوی‌اند و سطحشان بسیار بالاست. بنابراین باید برای یک چالش سخت آماده باشید. باز هم می‌گویم قهرمانی در لیگ برتر سخت خواهد بود ولی ما آماده‌ایم.

واران که با لیساندرو مارتینس همکاری فوق‌العاده خوبی در خط میانی یونایتد ایجاد کرده است، ایمان دارد که یونایتد فصل خوبی را برای هوادارانش رقم خواهد زد: «فکر می‌کنم فصل گذشته نشان دادیم می‌توانیم همه تیم‌های جهان را شکست دهیم. وقتی به فصل پیش نگاه می‌کنید می‌بینید که در خیلی از بازی‌ها عالی بودیم ولی روندمان ثبات نداشت. ما به ثبات بیشتری نیاز داریم. می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم اما دشوار است چون شما باید هر سه روز یک بار بازی کنید که سخت است.»

انتهای پیام/