واریرز 3-2 راکتس / مقاومت گلدن استیت پس از مصدومیت کوین دورانت

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدار پنجم نیمه نهایی کنفرانس غرب چهارشنبه شب بین دو تیم گلدن استیت واریرز و هیوستون راکتس در ورزشگاه اوراکل آرینا در اوکلند کالیفرنیا برگزار گردید و واریرز موفق شد میهمان خود را 99-104 مغلوب سازد و نتیجه را 2-3 کند. (واریرز 3-2 راکتس )

کلی تامپسون، استفن کری و کوین دورانت به ترتیب 27، 25 و 22 امتیاز برای واریرز کسب کردند. دریموند گرین نیز با 8 امتیاز، 12 ریباند و 11 پاس گل بازی موثری را ارائه داد و شب درخشانی را پشت سر گذاشت.

برای هیوستون، طبق معمول بیشترین امتیاز توسط جیمز هاردن (31) حاصل شد؛ گوردون 19 امتیاز افزود و پی جی تاکر با 13 امتیاز و 10 ریباند دبل دبل کرد. کلینت کاپلا نیز با 6 امتیاز و 14 ریباند بیشترین تعداد ریباندِ این دیدار را به خود اختصاص داد.  

دریموند گرین و کلی تامپسون با شوت های سه امتیازی پی در پی خود در اواخر بازی این فرصت را برای واریرز ایجاد کردند تا در غیاب کوین دورانت، راکتس را تا حدی مهار کند و به یک پیروزی نه چندان مقتدرانه دست یابد. دورانت در کوارتر سوم از ساق پا دچار مصدومیت شد و نتوانست بازی را ادامه دهد.  

گلدن استیت کوارتر اول را 17-31 برد و نیمه اول را 43-57 به پایان رساند اما راکتس در اواخر کوارتر سوم در حالی که 20 امتیاز عقب بود توانست از فرصت مصدومیت دورانت و اجبار وی به ترک زمین استفاده کند و با کاستن اختلاف امتیازات، کوارتر سوم را به تساوی 72-72 بکشاند.

در کوارتر چهارم در حالی که تنها 2.5 دقیقه به پایان بازی مانده بود، هیوستون توپ را لو داد و به دنبال آن با شوت سه امتیازی گرین و پرتاب تامپسون، واریرز به برتری 89-97 دست یافت. هیوستون با لی آپ هاردن در 18 ثانیه آخر موفق شد فاصله را تا 3 امتیاز کاهش دهد اما با شوت تامپسون در 4 ثانیه آخر، برد واریرز قطعی شد.

واریرز در صورت برد در دیدار ششم که جمعه شب در هیوستون برگزار می گردد به فینال غرب راه پیدا خواهد کرد، در غیر این صورت دیدار هفتم نیمه نهایی یکشنبه در اوکلند انجام خواهد شد.

نتایج دیدارهای پلی آف چهارشنبه شب:

بوستون سلتیکس 91-116 میلواکی باکس (1-4 باکس)

هیوستون راکتس 99-104 گلدن استیت واریرز (2-3 واریرز)

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای