واریرز1-2 رپترز/ واریرز در دیدار سوم فینال مغلوب میهمان شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دو تیم تورنتو رپترز و گلدن استیت واریرز دیشب دیدار سوم فینال NBA را در اوکلند کالیفرنیا برگزار نمودند و واریرز که در دیدار قبل موفق شده بود بازی های فینال را به تساوی 1-1 بکشاند، این بار مغلوب میهمان خود شد و به باخت 109-123 تن در داد.

کوای لئونارد با 30 امتیاز و 9 پاس گل بیشترین امتیاز را برای رپترز بدست آورد و کایل لوری هم 23 امتیاز افزود تا رپترز تابه اینجا بازی های فینال را 2-1 ببرد و به واریرز مجال استفاده از امتیازه میزبانی را ندهد.

رپترز که در دیدار قبل در خانه خود بازی را واگذار کرده بود ، توانست با انسجام بخشیدن به قوای خود یک بازی مقتدرانه را به نمایش بگذارد به نحوی که هر 5 بازیکن شروع کننده و همینطور مرد ششم این تیم امتیازات دو رقمی کسب کردند و توانستند در برابر واریرز، مدافع عنوان قهرمانی، که در بازی با محدودیت بازیکن مواجه بود قد علم کنند.

کلی تامپسون و کوین دورانت به دلیل مصدومیت در ترکیب گلدن استیت حضور نداشتند و غایبان بزرگ این دیدار بودند. ازین رو بیشترین بار هجومی تیم بر دوش استیفن کری بود. کری با 47 امتیاز و 7 پاس گل و 7 ریباند درخشان ترین و امتیاز آور ترین بازیکن این دیدار بود و به لحاظ امتیاز بسیار بالایی که کسب کرد یک رکورد در دیدار های نهایی پلی آف به جاگذاشت وموفق شد رکورد قبلی را که متعلق به خود او بود بشکند. او در سال 2013 توانسته بود در یکی از دیدارهای فینال در سن آنتونیو 44 امتیاز کسب کند.

خلاصه بازی گلدن استیت واریرز و تورنتو رپترز:

نیمه اول 52-60 به سود رپترزپایان یافت و با اینکه استیفن کری به تنهایی 25 امتیازدر یک نیمه گرفت نتوانست تیم خود را در هیچ مقطعی از بازی به برتری برساند واین رپترز بود که در طول بازی همواره صاحب برتری بود و به واریرز اجازه نداد فاصله ی امتیازات را به کمتر از 7برساند. هرجا که بازیکنان واریرز امتیازی کسب میکردند بازیکنان تورنتو پاسخ آنها را میدادند. دنی کرین با شلیک 6شوت 3 امتیازی و سرجی ایباکا با6 بلاک به جذابیت های بازی تیم تورنتویی در این دیدار افزودند.

رپترز امید و انگیزهی بالایی برای کسب اولین عنوان قهرمانی NBA دارد و از طرفی که واریرز قهرمان 3 دوره از 4 دوره اخیر NBA بوده تلاش میکند به عنوان یکی از بزرگ ترین و پرافتخارترین تیم های ورزشی جهان میراث خود را غنی تر سازد. این دو تیم بازی چهارم فینال را ساعت 2 بامداد شنبه به میزبانی گلدن استیت در اوکلند کالیفرنیا برگزار خواهند کرد.

مترجم : نسرین صحیحی