واسعی: به هواداران تراکتور قهرمانی بدهکاریم

دوسال را آن طور که باید و شاید به دلایل متعدد به خوبی پشت سر نگذاشتم ولی مطمئن هستم که همه را جبران خواهم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، واسعی بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: تمرینات خوبی را با حضور یک مربی کاربلد پشت سرگذاشتیم.‌ بردیف نیازی به تعریف ندارد، امیدوارم امسال بتوانیم برای تراکتور قهرمانی کسب کنیم.در بازی های دوستانه دو گل زدم و وضعیتم خوب است. با حضور بردیف شرایط خوبی را تجربه می کنیم. خوشحالم که امسال در تراکتور ماندم و بالاخره باید بتوانم حقم را ادا کنم. دوسال را آن طور که باید و شاید به دلایل متعدد به خوبی پشت سر نگذاشتم ولی مطمئن هستم که همه را جبران خواهم کرد.

وی افزود: این بازیکن با اشاره به اینکه بردیف کاری به اسامی ندارد و به هرکسی توانمند است بازی می دهد عنوان کرد: آنچه که مشخص است را می‌بینند و قطعاً حق را به حقدار می دهند. آقای بردیف هر کس که تلاش بکند و زحمت بکشد را در ترکیب قرار می دهد.

واسعی در پایان گفت: مطمئن هستم تراکتور بلاشک جزو مدعیان اصلی است. با توجه به بازیکنان داخلی و خارجی که گرفتیم می‌توانم بگویم تیم خوب بسته شده. ظاهراً قرار است یکی دو بازیکن دیگر جذب شوند. ما به مردم خوب و شریف آذربایجان قهرمانی بدهکار هستیم. بازیکن تیم فوتبال تراکتور با اشاره به پوشیدن شماره ۱۰ توضیح داد: انشاالله امسال شماره ۱۰ را می پوشم. امیدوارم بتوانم انرژی خوبی از آن بگیرم و ۱۰ برای من عدد جذابی است.

انتهای پیام /