واعظی: نبود بیرانوند بار روحی منفی برای پرسپولیس دارد/ در نبود تماشاگران کار مقابل النصر سخت است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد غیبت بیرانوند در بازی حساس مقابل النصر صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه به نقل از ایلنا، مهدی واعظی در خصوص وضعیت پرسپولیس در دیدار مقابل النصر و مصدومیت بیرانوند در این دیدار اظهار داشت: متاسفانه ما از زمان پیش فصل می‌گفتیم پرسپولیس نیاز به یک گلر ذخیره دارد و باید هرچه سریعتر یک جانشین برای بیرانوند جذب می‌شد یا اینکه حداقل احمد گوهری را به تیم دیگری نمی‌دادند ولی تعلل در این زمینه باعث شد در حساس‌ترین مقطع ممکن با مصدومیت بیرانوند تیم دچار مشکل شود. در حال حاضر مشکل فقط نبود بیرانوند نیست بلکه ضربه روحی که از نبود او به تیم وارد می‌شود هم مزید بر علت خواهد شد تا پرسپولیس بیشتر از این بابت متضرر شود.

وی افزود: در حال حاضر مشخص نیست پرسپولیس بتواند گلر جذب کند و در بازی‌ با النصر به کار بگیرد یا نه. تا جایی که می‌دانم فهرست بازی رد شده و زمان برای این کار وجود ندارد. قوانین را دقیق در این باره نمی‌دانم. با این شرایط اگر غیبت بیرانوند را در بازی با النصر قطعی بدانیم واقعاً شانس پرسپولیس برای نتیجه گرفتن در این دیدار تا حد زیادی پایین خواهد آمد. در رقابت‌های آسیایی هم از دست رفتن امتیاز کار را برای بازی‌های بعدی سخت می‌کند و مثل لیگ نیست که شما فرصت زیادی برای جبران یک بازی از دست رفته داشته باشید.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: در خبرها می‌خوانم بیرانوند قطعاً به بازی نمی‌رسد ولی دیدم شب گذشته رضا درویش اعلام کرد بیرانوند به این بازی خواهد رسید. واقعاً نمی‌دانم امیدوارم واقعاً بیرانوند در این دیدار حضور داشته باشد چرا که از لحاظ بار روحی هم برای تیم مهره مفیدی است.

واعظی در مورد بازی با النصر هم گفت: تا پیش از این ماجرا من امید زیادی داشتم که پرسپولیس از النصر امتیاز بگیرد یا حتی بتواند این تیم را شکست دهد ولی این اتفاق جریان را تغییر داد. از سوی دیگر نبود تماشاگران هم یک ضربه دیگری به پرسپولیس در این بازی است و این شرایط همه به سود النصر خواهد بود. حالا با این وضعیت بازی را نمی‌توان پیش بینی کرد و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد.

انتهای پیام/