والورده: رئال مادرید وقتی زخم خورده‌تر است خطرناک‌تر است

سرمربی بارسلونا معتقد است زمانی که رئال مادرید در شرایط بدی قرار دارد، می‌تواند خطرناک‌تر ظاهر شود.

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از آس:

بارسلونا یک‌شنبه شب در هفته دهم لالیگا به مصاف رئال مادرید می‌رود. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی گفت: چنین دیدارهایی تنها از یک جهت بررسی نمی‌شود. تکنیک، هیجان و دیگر مسائل در این دیدار اهمیت دارد. هفته گذشته بازی‌های خوبی را انجام دادیم و آخرین بازی‌مان را فردا برگزار خواهیم کرد. کلید این بازی در جریان این دیدار خواهد بود. می‌دانیم رئال مادرید چه تیمی است و زمانی که زخم خورده است، خطرناک‌تر است.

سرمربی بارسلونا در مورد ترکیب تیمش اظهار کرد: ترکیب مشخص است و تنها باید بدانیم که چگونه در زمین کار کنیم. نمی‌خواهم در مورد ترکیب صحبت کنم. ما تنها برای کسب سه امتیاز تلاش نخواهیم کرد چون این بازی از هیجان زیادی برخوردار است.

رئال مادرید در هفته‌های گذشته نتایج ضعیفی کسب کرده است و در آخرین بازی‌اش به سختی توانست ویکتوریا پلژن را ۲ بر یک شکست دهد. سرمربی اسپانیایی درباره این موضوع گفت: ما روی این موضوع تمرکز نمی‌کنیم. تنها به بازی فردا فکر می‌کنیم و شرایطی که می‌تواند ما را به هدفمان نزدیک کند. حریف از بازیکنانی برخوردار است که می‌تواند بازی زیبایی را به نمایش بگذارد. آنها از همه لحاظ تیم خوبی محسوب می‌شوند. مادرید تیمی است که به راحتی موقعیت گل ایجاد می‌کند اما آنها در هفته‌های اخیر با بدشانسی روبرو شدند و نتوانستند دروازه تیم‌ها را باز کنند. این تیم از خط تهاجمی خوبی برخوردار است. من این نکته را فراموش نمی‌کنم و به آن اهمیت می‌دهم. آنها به رکورد بد خود پایان داده‌اند.

کریستیانو رونالدو تابستان امسال پس از ۹ سال رئال مادرید را ترک کرد. والورده در رابطه با نبود ستاره پرتغالی اظهار کرد: او در مادرید دوران درخشانی داشت با این حال سفیدپوشان بازیکنانی در اختیار دارند که می‌توانند نبود این مهاجم را جبران کنند. همه می‌خواهند بدانند ما چگونه در نبود مسی در ال کلاسیکو ظاهر خواهیم گشت و در رابطه با رئال مادرید نبود رونالدو برجسته است. مهاجم پرتغالی اکنون به مادرید تعلق ندارد. نبود مسی برای ما اهمیت دارد با این حال ما در نبود این بازیکن توانستیم نمایش خوبی برابر اینتر داشته باشیم. در غیاب ستاره آرژانتینی برخی روش‌ها تغییر می‌کند. شرایط کمی عجیب به نظر می‌رسد اما ما رو به جلو نگاه می‌کنیم.

سرمربی اسپانیایی در ادامه افزود: پیش از مسی و رونالدو بازیکنان خیلی خوبی در دو تیم مادرید و بارسلونا حضور داشتند و این بازی‌ها هیجان زیادی داشت.

والورده نقش هواداران را اساسی دانست و گفت: ما می‌توانیم از این موضوع بهره ببریم همیشه هواداران از شروع بازی به حمایت از ما می‌پردازند. آنها می‌توانند در شرایط بد به ما کمک کنند.

سرمربی بارسلونا دوباره به بازی فردا شب اشاره کرد و گفت: موقعیت‌های زیادی در این بازی ایجاد خواهد شد چون دو تیم سطح بالایی دارند. بازی پرتنش خواهد بود و امیدوارم بیشتر موقعیت‌ها برای ما باشد. برای ضربه زدن به حریف مجبور هستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. سعی خواهیم کرد کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم قدرتمندتر ظاهر شویم.