والیبال زنان قهرمانی آسیا| مهرگان: نتوانستیم مقابل کره تمرکزمان را حفظ کنیم

به گزارش سرویس ورزشي شبکه لحظه، جواد مهرگان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان پس از شکست تیم ملی در اولین دیدار از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شروع خوبی در این مسابقه داشتیم اما در ادامه‌ نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم که یکی از دلایل آن، فضای سالن بود که تیم را تحت تاثیر قرارداد و همچنین دلیل بعدی آن، کیفیت بالای تیم کره‌جنوبی بود که اجازه نداد ما تمرکز لازم را داشته باشیم. از این مسابقه درس‌های خوبی گرفتیم تا در ادامه‌ تورنمنت عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد:

امیدوارم که در ادامه‌ مسابقات با تیم‌های سطح بالا و درجه یک دیدار کنیم تا بتوانیم توانایی‌های خود را محک بزنیم. باید بازی به بازی پیشرفت کنیم تا سطح تیم را بالاتر ببریم.

مهرگان در بخش بعدی صحبت‌های خود اضافه کرد:

کیفیت بالای بازیکنان کره در سرویس و توپ‌گیری، تیم ما را تحت تاثیر قرار داد و به نظر من شاید می‌توانستیم در حمله از تاکتیک‌های مناسب‌تری برای مقابله با استفاده کنیم و به همین دلیل، شخصاً مسئولیت این نتیجه را بر عهده می‌گیرم.

مائده برهانی کاپیتان تیم ملی بانوان ایران بعد از شکست برابر کره‌جنوبی گفت:

بازی خیلی سختی داشتیم. در زمینی به میدان رفتیم که هواداران حریف حضور داشتند و ما با آن خیلی آشنا نبودیم. برابر تیمی به میدان رفتیم که به نظر من یکی از فینالیست‌های مسابقات خواهد بود، برای قهرمانی در این مسابقات حضور دارد و این موضوع را نیز هدف خود قرارداده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:

در شروع نمایش خوبی داشتیم اما تیم کره با تجربه‌تر از ما بود و در زدن سرویس خیلی بهتر از ما عمل کردند. آنها ما را به چالش کشیدند و در ادامه نتوانستیم مانند ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم.

برهانی در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره ادامه تورنمنت، تصریح کرد:

شکست دادن کره یکی از اهداف ما بود اما تورنمنت تازه شروع شده است و یک بازی مهم برابر هنگ‌کنگ داریم و با شکست ای تیم، وضعیت تیم ما به حالت خوب اولیه باز خواهد گشت. یک روز فرصت ریکاوری و استراحت داریم و همه بازیکنان دوست دارند وضعیت بهتری داشته باشند و برای این کار تلاش می‌کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد:

والیبال بانوان ایران پیشرفت بسیاری کرده و این موضوع در خیلی از صحنه‌های این مسابقه مشخص بود. امیدوارم برابر چین‌تایپه، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تیم‌هایی از این دست، به پیروزی دست پیدا کنیم تا پیشرفت ما ملموس‌تر شود.

منبع: فارس