والیبال قهرمانی آسیا| ایران 3-0 چین تایپه، صعود به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، والیبال قهرمانی آسیا 2019
مرحله یک چهارم نهایی

حواشی قبل از بازی

از فاصله یک ساعت و ۳۰ دقیقه تا آغاز بازی هواداران در جایگاه هایشان مستقر شده اند و رفته رفته به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.


بساط فروش پرچم و کلاه به همراه شیپور در خارج و داخل سالن جریان دارد.


بازی چین و ژاپن پیش از بازی تیم کشورمان در حال برگزاری است و انتظار می‌رود به همین دلیل بازی ایران هم با تاخییر برگزار شود.


جذابیت بازی چینی‌ها ژاپنی‌ها به میزانی است که هواداران حاضر در سالن را به وجد آورده است.


در فاصله ۴۰ دقیق هتا زمان بازی ایران هواداران بیشتری نسبت به روز گذشته در سالن حضور دارند.


هنوز خبرسی از هواداران خارجی مانند روز‌های گذشته نیست.


پس از پایان بازی تیم های چین و ژاپن که با برتری مردان سرزمین آفتاب همراه بود هواداران ایرانی آن ها را مورد تشویق قراردادند و همین باعث شد ژاپنی ها در پایان کار به هواداران ایرانی ادای احترام کنند.


هواداران کشورمان هنگام ورود بازیکنان به زمین آن ها را به شدت مورد تشویق قرار دادند.


هوواداران تک به تک بازیکنان را تشویق می کنند.

ست اول

تیم‌های ملی والیبال ایران و‌چین‌ تایپه در مرحله یک‌چهارم‌نهایی رقابت تای قهرمانی‌آسیا با ۱۵ دقیقه تاخیر نسبت به زمان اعلام شده از ساعت۱۸و ۴۵ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

دو‌تیم‌در ابتدای کار بازی مزدیک‌و هیجانی را به نمایش گذاشتند.

حریف ایران امروز در دریافت و‌دفاا عالی بود و همین باعث شد تا ۷-۵ از ایران پیش بیافتد در ادامه اما بلند قامتان ایرانی با نمایش عالی توانستند فاصله را کمتر کنند و ۸-۷ پیش بیافتند تا دو‌ تیم‌به وقت‌استراحت فنی بروند.

حریف‌ در تادامه هم خوب ظاهر شد و فاصله را کمتر کرد اما بازهم این‌ستارگان‌ایرانی بودند که زودتر به امتیاز ۱۶ رسیدند.

شاگردان کولاکوویچ در نهایت ۲۵-۱۹ برنده این ست شدند.

ست دوم

ست دوم‌با امتیاز برای چین تایپه آغاز شد ، ابتدای کار دو‌تیم ضربات خوبی‌می‌زدند و به راحتی از هم‌امتیاز می گرفتند .

دو‌رالی جذاب در همین آغاز کار رقابت را جذاب و دیدنی کرده بود. تیم چین‌تایپه روی‌دریافت ها فوق العده بود و‌بار ها تیم‌ایران را با مشکل رو‌به رو‌کرد در نهایت اما ایران زودتر به امتیاز هشتم رسید .

پس از آن ها جدال دو‌تیم دیدنی و جذاب بود، بازی پایاپای و‌نزدیک‌دنبال می شد و‌جین تایپه در دقایقی به راحتی امتیاز می کرفت.

تیم‌ایران در ادامه کار با درخشش بازیکنان توانست نخستین تیمی‌باشد که به امتیاز شانزدهم می رسد ، بازی در ادامه کار و‌پس از وقت استراحت فنی دوم‌نفسگیر و‌حساس دنبال می شد .

کار در بسیاری از دقایق گره خورده بود و دو تیم‌ پایاپای جلو‌می رفتند. ایران در نهایت ۲۷-۲۵ برنده این ست شد.

ست سوم

شروع کننده بازی در این ست ایران بود ، ملی پوشان‌نخستین امتیاز را گرفتند اما باز هم چین تایپه عقب ننشست و‌به خوبی امتیاز می گرفت ، جدال دو‌تیم‌بسیار حساس بود و‌ایران زودتر به امتیازهشتم رسید ، در ادامه و پس از وقت استراحت فنی چین تایپه نخستین امتیاز را کسب کرد.

بازی در ادامه هم پایاپای و زیبا بود. شاگردان کولاکوویچ‌هنگامی که‌امتیاز یازدهم را گرفتند به وقت استراحت فنی رفتند. اختلاف در ادامه کار به حداقل رسید . بازی در ادامه کار به سود چین تایپه دنبال شد. آن ها به خوبی سرویس نمی زدند اما در دریافت و ضربات آخر خوب‌بودند.

چین تایپه بر خلاف دو‌ست قبل اما امتیاز ۱۶ را گرفت و کار را دشوار کرد . پس از این وقت امتیاز برای ایران به دست آمد ، بازی در ادامه هم حساس و‌نزدیک‌بود ولی از امتیاز ۱۸ به بعد کار برای چین تایپه سخت شد و در نهایت ایران ۲۵ -۲۱ پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.