واکنش‌ استقلال به‌ اختلافات‌ اخیر با سازمان لیگ

هواداران باشگاه مطمئن باشد که اگر باشگاه طبق بررسی‌های خود و کارشناسان بی‌طرفی که دارد، به نتیجه برسد، حتما در مدت قانونی باشگاه این کار را کرده و حافظ منافع باشگاه خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: در کلیه مواردی که باشگاه احساس کند که حقش ضایع می‌شود و امکان استیفای حقوقش براساس قانون موجود است، باشگاه صد درصد در مدت زمان قانونی طبق قانون و مقررات و آیین‌نامه‌های فدراسیون اقدام می‌کند. این مورد هم جزو همان موارد است. هواداران باشگاه مطمئن باشد که اگر باشگاه طبق بررسی‌های خود و کارشناسان بی‌طرفی که دارد، به نتیجه برسد، حتما در مدت قانونی باشگاه این کار را کرده و حافظ منافع باشگاه خواهد بود. هم در این مورد و هم در موارد مشابه حتما انجام خواهد شد.

وی افزود: ما کلیه مسائل را نمی‌توانیم رسانه‌ای کنیم چون خط مشی آقای آجورلو این است که بیشتر کار کنیم. این چند وقت هم مجبور شدیم به دلیل این که هجمه‌ها زیاد شد بیشتر در رسانه‌ها حضور پیدا کنیم. همانطور که مستحضر هستید به ما اجازه داده نشد در صدا و سیما حضور پیدا کنیم و به همین دلیل از فضای مجازی استفاده کنیم. باز هم تکرار می‌کنم هرجا به یقین نسبی برسیم یا تردید ایجاد شود که مشکلی وجود دارد، بازیکنی غیر مجاز است یا حق باشگاه در حال تضییع است، ورود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:
نساجی خواهان 3-0 شدن بازی مقابل استقلال شد
گزارش تمرین استقلال| تمرینات اختصاصی برای چشمی و مرادمند
حسن روشن:استقلال اسیر بی تجربگی است

انتهای پیام /