واکنش آتیلا حجازی به صحبت های علی خسروی: جواب لمپن ها را نمی دهم!

سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به استوری عجیب عضو کمیته داوران واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  آتیلا حجازی در مورد اینکه هنوز مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را دریافت نکرده به خبرنگار رکنا گفت:  صراحتا به من نگفته اند که نمی توانی روی نیمکت استقلال بنشینی و هربار می گویند انشالله درست می شود. چون عاشق استقلال هستم به ایران آمدم و برایم مهم نیست حتما روی نیمکت بنشینم.

او در مورد اینکه آیا قراردادی با استقلال دارد یا نه هم گفت:  هیچ قراداد مالی با استقلال ندارم. در پاداش ها هم شریک نیستم. اگر کارتم صادر بشود حتما قرارداد امضا می کنم ولی این مسائل برایم مهم نیست.

سرپرست استقلال در مورد انتقاد هواداران به سبک بازی این تیم گفت:  من الان سمتم این نیست که فنی صحبت کنم. اگر مساله فنی باشد حتما کادرفنی در مورد آن اظهار نظر می کند.

 

حجازی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد یا نه هم گفت:  صد در صد. 2 بازی مانده و ما فقط یک امتیاز عقب هستیم، هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

 

او ادامه داد: ما بیست و چند هفته صدر جدول بودیم و حالا یک هفته پایین آمده ایم، فوتبال همین است. الان موقع حمایت از استقلال است. در هر شرایطی باید حمایت وگرنه در شرایط گل و بلبل تیم نیازی به حمایت کردن ندارد. هواداران دنبال فضای مجازی نباشند چون آنها به دلیل رابطه با فلان سرمربی خیلی کارها انجام می دهند. این را هم بگویند با توجه به بضاعت استقلال، این تیم فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته است. الان نمی خواهم حرفی بزنم ولی قطعا در پایان بازی ها خیلی حرف ها برای گفتن دارم.

 

حجازی در مورد استوری علی خسروی که او را جوجه خطاب کرده بود هم گفت:  اول بگویم  ادبیات من مودبانه است و من جواب لمپن ها را نمی دهم. در ضمن آقای خسروی،  10 بار مصاحبه من را ببینید و بگویید من کجا به شخص شما توهین کردم. گفتم آقای خسروی چه لزومی دارد روز بازی علیه استقلال صحبت کنید، این توهین است؟ کاش افرادی که در کشور مسوولیت دارند صحبت کردن را یاد بگیرند، انتقاد بکنید ولی نباید توهین کنید. این را هم بگوییم که من از وقتی یک سال و نیم سن داشتم در استقلال بزرگ شده ام. آن زمان احتمالا آقای خسروی نمی دانست داوری چه هست. در مجموعه شان من نیست در مورد این ادبیات چه میدانی نظر بدهم.

انتهای پیام/